Hvad skal jeg være ekstra opmærksomhed ved opstart af hjemmeside med forum?
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Thomas
Skrevet
11-10-2007 kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Som i kan læse i overskriften, er jeg ved at starte en hjemmeside op med en kammerat.
Vi regner med at lave et stort forum og forhåbentlig tiltrække en masse brugere.
Vi håber på at vi kan få solgt nogle banner pladser udover google adwords .. er der noget vi skal være ektra obs på?
Angående brugerbetingelser har vi snakket med et firma som udvikler e mærket gokendte betingelser, er det spild af penge eller hvad?
Håber på nogen kan hjælpe beklager jeg ikke kan sige så meget om selve siden men skal i nok få at vide :)..
Mvh Thomas
Svar
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Thomas
Skrevet
11-10-2007 kl. 11:19
Svar
Okay tak vil´kigge på det :)
Svar
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Thomas
Skrevet
11-10-2007 kl. 14:42
Svar
Så er det læst :) regner skam heller ikke på at blive rig af det :)... Men tænkte mere på om der er nogen form for regler man lige skal være særlig opmærksom på..
Svar
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
ang. regler kommer det jo meget an på hvad I vil lave et forum om...
I kan jo lave nogle retningslinier som folk skal godkende når de bliver brugere... så har jo altid noget at holde jer til, hvis der bliver problemer med folk (læs: nemmere at smide dem ud :-) )..
Sørg for at lave et forum, hvor det er nemt at integrere reklamer, bannere og adsense, hvis det er måden i vil tjene penge på...
Men husk at lav et forum over noget folk efterspørger... men held og lykke, og husk da at smide et link når I er klar... så må vi jo se om det er interessant... ;-)
Svar
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Thomas
Skrevet
11-10-2007 kl. 15:13
Svar
Vores målgruppe er ikke så bred, men vi gør det skam også kun for hyggens skyld :)..
og jeg skal nok smide et link :)..
Svar