Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forslag til - og erfaring med - forskellige webshopsystemer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder for tiden med den nye version af Prestashop; hvilket jeg synes er vildt besværligt.
Systemet er; for mig, slet ikke intuitivt og der skal mange klik til; for at løse det mindste.

Derfor vil jeg høre, hvilke erfaringer I har med andre systemer.
Jeg vil gerne høre om systemer, der ikke er for tekniske at sætte op - jeg er skarpere i forhold til layout og indhold.

Har læst, at Wordpress har nogle shops - men fungerer de i forhold til Google?
Er de forholdsvis lette at gå til? Er de nødvendige funktioner til stede? (hurtig check-out, krydssalg, breadcrumbs, etc.)

Maiken

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 07:56

Når man er helt ny indenfor webshops kan det godt kræve noget tilvænning at sætte sig ind i fx Prestashop og Magento. Jeg har altid brugt Magento og synes det er den bedste løsning men det er nok ikke det mest intuitive system.

Du kan også sagtens bruge Wordpress som jo nok er nemmeste system at bruge, men hver opmærksom på at det system ikke oprindeligt er lavet til webshops og derfor kan have begrænsninger som du måske kan støde ind i på sigt.

Evt. prøv at forklar lidt mere om hvad din shop skal kunne, hvor mange produkter du skal have osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 14
Skrevet kl. 08:26

Jeg kender ikke Magento - men kan forstå, at det er opbygget ligesom Prestashop :)

Årsagen til jeg spørger er, at jeg er i gang med noget webredaktør revalidering og vil gerne afprøve forskellige ting.
Jeg har derfor ikke en konkret webshop at tale ud fra.
Umiddelbart tænker jeg dog ud fra webshops, der har en del varer (f.eks. en hobbyforretning).

Det vigtige er, at der er mulighed for at have tydelig brug af indkøbskurv (gerne med "pop-up" visning af, at det er blevet lagt i kurven), krydssalg og hurtig check-out med kun 1 eller to trin. Betaling med diverse kort og paypal. Breadcrums, god kategorisering og søgning.

:)

Er der demoer af webshopløsninger med Wordpress derude?
☼ Maiken

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Jan 14
Skrevet kl. 08:26

Selvfølgelig nem mulighed for analytics - og muligvis trace-and-track til ordre

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 08:34