Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny website - FB Administration

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen..

Synes i skal tjekke min nye side ud, det er kun en "Beta" og har ikke købt domæne endnu, håber i forstår.. :-)

Har lavet siden for blot at sætte lidt fokus på hvad det er jeg kan tilbyde, som altså er reklame og administrering af virksomheders facebook sider.

Siden vil blive mere uddybende snart, men har du nogen spørgsmål kan du kontakte mig i formelen hvis altså der skulle være en misforståelse eller andet.

Hvad tænker du om konceptet og sådan?

Noget jeg bør vide eller noget?

Ved godt siden er forholdsvis grim, men den er simple og det er nemt at forstå hvad jeg vil sælge. :-)

Glæder mig til at høre fra jer.

Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23

Anyone?

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 17:37

Hej Emil,

Jeg er lidt i vildrede over, hvad jeg egentlig vil få ud af at investere 5200 kr / måneden, i at du administrerer min Facebook-side.

Teksten under "Hvad får jeg ud af at du håndtere min side?" ville jeg være påpasselig med at beskrive, medmindre du rent faktisk har noget hold i det og kan dokumentere at der er en øget positivitet omkring firmaet efter den givne administration.

Tror det vil gavne dig meget, hvis du fastslår en given målgruppe og så forsøger at ramme dén, ved at give konkrete eksempler på, hvad du igennem din administration eller reklame er i stand til at opnå.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:54

Jeg tror du er ude på meget dybt vand......

1300,- om ugen = min 50.000/år - så det må du ikke tilbyde uden at være momsregistreret.

Betalt reklame på Facebook er jeg næsten sikker på ikke holder vand, medmindre det er i samarbejde med Facebook.

Dine tal omkring deling holder hverken helt eller halvt - det er udelukkende Facebook der bestemmer hvormange der vil modtage dine opslag.

Hvis du er en rigtig god sælger og kan tale dig til en kontrakt med et firma der har behov for hvad du tilbyder, så vil du måske få én kunde. Når du samtidig gør opmærksom på de ting du gør - bl.a. din alder - du derfor begrunder at prisen er ekstra billig og interessant - det giver for mig ingen mening.

Mit råd er at du skal skynde dig videre med noget andet.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:26

Måske knap så relevant. Men hvis vi nu antager at du faktisk får en kunde hver uge á 1299, så står du, som der allerede er blevet nævnt, over 50.000 om året. Faktisk 67548 kroner.

Hvordan er du kommet frem til, at et opslag er 750 kroner værd for et opslag i gruppen?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46

Jonas:
Hvordan er du kommet frem til, at et opslag er 750 kroner værd for et opslag i gruppen?

Fordi det vil folk gerne give, dog vil de ikke give mere mere :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)