Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny artikeldatabase

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mhm..

Nu skal det ikke lyde som en dårlig undskyldning, men artiklen var til min egen skyld, da jeg lavede siden, så jeg kunne se, hvordan systemet fungerede..

Måske jeg skulle fjerne artiklen :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl?

Hvilken browser bruger du? Jeg har testet siden i flere forskellige browsere, så jeg vil gerne vide hvilken, så jeg kan rette fejlene :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Din artikeldatabase har ingen værdi. Den er reelt set - på nuværende tidspunkt - værdiløs for enhver der tilføjer en artikel. Der er ikke lavet noget SEO, sådan rigtigt kan jeg se, der er ikke ret mange backlinks, der er ikke gjort meget ud af det i det hele taget.

Jeg ville med 100% sikkerhed droppe dit krav om at folk skal skrive 2.000 ord. Det er et sindssygt højt antal ord for en almen artikel.
Hvis jeg skulle skrive om eksempelvis "roser", så ville jeg kunne skrive en god og velinformerende artikel på 400-800 ord, som får dækket en lang række spørgsmål.

Nu snakker jeg ikke om en artikel der fortæller hvordan man tilskærer roser, vander roser eller andet i den dur. Blot informationer om roser. Der kan være de forskellige navne, forskellige arter osv.

2.000 ord - det er simpelthen et antal ord, der skræmmer folk langt væk. Du skal huske på at de lægger tid og arbejde i en evt. artikel.
En artikel i den kaliber kan nemt tage et par timer at skrive. De timer skal dækkes på en eller anden måde. De fleste skriver artikler for at få et backlink.
Hvorfor er et link fra din hjemmeside 2 timers arbejde værd?

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)