Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sælger til eksklusivt nicheprodukt (både til virksomheder og forbrugere)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger en freelance sælger til salg af et forholdsvis eksklusivt nicheprodukt. Der vil blive tale om et tidsbegrænset projekt i første omgang.

Personen/firmaet forventes at have erfaring med salg af nicheprodukter til både forbrugere og virksomheder. Desuden vil det være en fordel hvis du også har erfaring med at oplære "ikke-sælgere" til at sælge produktet bedre ved kontakt med kunder samt potentielle kunder. Der ønskes konkret udvikling af en "sales pitch".

Udfordringerne i at sælge dette produkt er blandt andet:

  • Produktet benyttes kun få gange om året. Der er altså behov for at blive etableret i kundens hukommelse, så kunden husker produktet og leverandøren når det er relevant.
  • Kunden har ikke nødvendigvis kendskab til produktet, nichen eller firmaet i forvejen. Produktet skal derfor i mange tilfælde introduceres til kunden.
  • Produktet er dyrere (og anderledes og bedre) end de nuværende produkter på markedet.

Produktet er på mange måder et godt og unikt produkt for kunderne. Vi vil fortælle om hvilke styrker vi ser i produktet (som vi også ønsker at kunderne kender til), og vi kan i samarbejde evt. udvikle dette med henblik på salg af produktet.

Vi søger dig...
Vi forestiller os at du har erfaring og resultater fra lignende opgaver. Desuden vil det være en fordel hvis du personligt synes om projektet, og evt. er interesseret i at vokse med os - vi har gode erfaringer med andre "rådgivere" vi benytter os af. Du vil selvfølgelig blive betalt for dit arbejde med projektet beskrevet ovenfor, men du værdsætter også et professionelt parløb der strækker sig over en længere periode (f.eks. som sparringspartner).

Ser frem til at høre fra alle som er interesserede. Skriv gerne et indlæg her eller en privat besked.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også være der er én på Amino der kender en person i deres netværk som passer på profilen i første indlæg. Vær ikke genert! Smile

I princippet er det lige meget hvor i landet personen kommer fra, men Sjælland/København foretrækkes.

Fra København
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Ville lige komme med et venligt hurtigt fif, så du måske kan få lidt nemmere ved at fiske en op.

Jeg syntes dit opslag mangler en "Hvad kan vi tilbyde" sektion, som desværre får dit opslag til at fremstå som et "Jeg vil ha og ha" opslag. Husk at kravende går begge veje, og at det er vigtigt at du som "sælger" skal have dit produkt (jobbet) til at fremstå så attraktivt som muligt :).

Mvh

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Elvar Jensen:

Jeg syntes dit opslag mangler en "Hvad kan vi tilbyde" sektion, som desværre får dit opslag til at fremstå som et "Jeg vil ha og ha" opslag. Husk at kravende går begge veje, og at det er vigtigt at du som "sælger" skal have dit produkt (jobbet) til at fremstå så attraktivt som muligt :).

Tak for tippet. Det kan du da godt have ret i, og det er bestemt ikke meningen at jeg bare vil "ha' og ha'". Der er skam tale om et betalt "job/opgave", hvilket fremgår af beskrivelse. Men herunder har jeg samlet lidt om hvad vi kan tilbyde Smile

Hvad kan vi tilbyde:

  • Honorar (aftales nærmere med interesserede personer).
  • Udfordringen med at sælge et spændende og krævende produkt.
  • Erfaring til dit CV som sælger.
  • Muligheden for at arbejde med en nystartet virksomhed med store ambitioner. Dine idéer er velkomne.

Vil gerne høre fra alle interesserede - også selvom man måske ikke lige opfylder kravene 100%.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tag et kig på www.oxeogco.dk og overvej om det kunne være en vej at tage sammen med os. Jeg tænker et uforpligtende møde som nr 1 og så ser vi om der kan rulles bold sammen ...

Med venlig hilsen

OXE & CO

Henrik Oxe - 2218 1220

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)