Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et Wordpress plugin du mangler eller har du en ide til et der bør laves

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

vi har lidt overskud i kalenderen og vil udnytte tiden til at lave et nyt wordpress plugin

Har i ideer til et nyt wordpress plugin i mangler eller et der bør laves

 

Kom frisk med gode ideer

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tit manglet et plugin, hvor man kan indsætte et søgefelt i f.eks. en forside slider (Mange sider har det, deriblandt Trustpilot). Synes ikke rigtig, at jeg har kunne finde noget og har ikke selv erfaringer nok til at kunne kode det.

Det kunne evt. være et plugin som "samarbejder" med eksempelvis Meta Slider eller et af de andre populære slider plugins.

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg savner et wordpress plugin, der kan publicere ens udtalelser fra facebook siden, jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre, og er der allerede et, så må i gerne fortælle mig hvad det hedder.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

j. Løhde

det kan godt laves men da aller sliders virker forskelligt er man næsten nødt til at laveen plugin der er tilpaset det akturelle plugin

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja mand! Jeg mangler SÅ meget to funktioner/plugins:

1. Billys Billing regnskabsprogram! Altså så jeg kan automatisere fakturaoprettelse og printe dem lynhurtigt :D BB siger, at det er på trapperne meeeen det har de sagt længe, og nu har jeg fået at vide, at det pt. er nedprioriteret :(

2. Et fedt blog-roll system! Der er en del plugins hvor man kan tilføje og følge andre blogs, men jeg kan ikke få det til at virke, så der kommer billede på. Altså en thumnail med billede fra bloggerens seneste indlæg.. Så det mangler jeg bestemt også. Gerne sat lidt lækkert op a la BloggersDelights blogroll..

På forhånd tak hehe... Ej det er nok et long-shot men NØJ hvor jeg savner de to plug-ins i mit liv! Så hvis nogen kender til noget, jeg ikke gør...??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Det kunne være spændende med et plugin til RFQ-tjenester... Altså alt hvad der vedrører organisering af backend osv. Smile Det er nok et forholdvis stort projekt, men det er da noget jeg personligt synes der mangler.

Mvh,

Jakob

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mick Hansen:
Jeg savner et wordpress plugin, der kan publicere ens udtalelser fra facebook siden, jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre, og er der allerede et, så må i gerne fortælle mig hvad det hedder.

Mener du sådan noget som det her eller det her?

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kjær Eriksen:

Mick Hansen:
Jeg savner et wordpress plugin, der kan publicere ens udtalelser fra facebook siden, jeg ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre, og er der allerede et, så må i gerne fortælle mig hvad det hedder.

Mener du sådan noget som det her eller det her?

Hej Emil,

Det var et kvalificeret bud, men jeg tænker mere på, at hvis jeg på min facebook side, er oprettet som lokal virksomhed. Så kan mine kunder, give mig anmeldelser, disse anmeldelser, kunne jeg godt tænke mig, at kunne bruge på min hjemmeside.

Lidt i stil med når folk kan se mine opslag i en facebook widget.

Har set, at andre folk, tage et screenshot og klipper til, men jeg vil gerne have, at det er dynamisk.

mvh

Mick Hansen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)