Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG får mange underlige ideer - men mangler en som kan bruges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem tiden fået rigtige mange underlige ideer til, hvad jeg kunne sælge på nettet. Mit problem er, at alle de ideer, enten kræver RIGTIG mange penge eller er der bare ikke nok folk til produkterne.

Nendenfor kan i læse om mine 3. ideer. De er gode, men er ikke sikker på der er marked for dem.

Idé 1:
En webshop kun med Tandbørste og tandpasta beregnet til hunde 

Idé 2:
En webshop kun med hunde loppe/lus middeler

Ide 3:
En webshop kun med træningshandsker 

I er hjertligt velkommen til at komme med forslag enten til nye ideer eller forbedringer til mine ideer eller ny vinkel på dem

Tak på forhånden

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 20:12

Det er 3 webshops i relativt små nicher, men alt er muligt. :) 

Jeg kunne dog godt forestille mig, at du sagtens kunne slå nummer 1 og 2 sammen. :)  

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:12
Hunde er der nok af og tror ikke ide 1 og 2 er ret dyrt at få sat handling på.

Men hvorfor ikke lave en shop med det hele i stedet for at begrænse jer til kun et eller få produkter?
Tilmeldt 27. Apr 14
Skrevet kl. 20:18

Grund til jeg kun ønsker sælge indenfor f.eks tandpasta,tandbørste..og måske andre tygge -produkter er for bedre at koncentrere mig og det koster også MANGE penge at  sælge al slags produkter.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:02

Du kunne også se om du kan finde en god dropshipping leverandør inden for hunde produkter ? - Der dog nok der sælger den slags, så med at skille sig ud.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 27. Apr 14
Skrevet kl. 07:55
Henrik Kristensen:

Du kunne også se om du kan finde en god dropshipping leverandør inden for hunde produkter ? - Der dog nok der sælger den slags, så med at skille sig ud.

God ide, men dropshipping har jeg ik lyst til
Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 08:08
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ville nu mene at hvis du strtede en webshop med hundeprodukter så kan du jo starte med de 2 forslag du er kommet med. og så senere når det går op for dig at dine kunder ønsker at kunne købe alt et sted, lige fra hundefodder til halsbånd, så kan du jo udvide biksen. derfor skal du okså tænke hvad navn du vil give den. det er jo fint at hedde tandbørsten hvis man kun sælger tandbørster. men med et bredere sortiment skulle det nok mere være hundeshoppen eller lign.

en anden tig er jo også rentabiliteten, jeg tvivler på at tandbørster og tandpasta til hunde er nok til at der kan tjenes penge til bare at betale for shoppen. 

mvh

yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 27. Apr 14
Skrevet kl. 18:46

Det er sandt nok yiced 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)