Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gratis Duplicate-Content program

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Er der nogen af jer kloge mennesker, der kender til et godt og gerne gratis program hvor jeg kan tjekke min webshop for duplicate content?
Jeg har søgt lidt på nettet, men dem jeg har fundet har kun tjekket en lille procentdel af webshoppen.

Mvh. Peter 

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt hvor konkret du forventer det skal være...har brugt fem minutter og fundet sites der f.eks. laver check på en given tekst du har lavet, og andre sites der laver check på hele sitet. Ja det er da naturligvis irriterende hvis nogen har kopieret dit site, men hvis dit tool siger til dig at 1% af teksterne er ens, vil du så undersøge de 100 sites? Tror du må lede efter det værktøj der matcher dit problem, se dette link:

http://blueblots.com/tools/15-tools-for-checking-duplicate-content/

Du må naturligvis selv bestemme hvad du bruger tid på, men hvis ikke du er villig til at køre en sag hele vejen, så bør du ikke true nogen med det og så er det spild af din tid at undersøge det...google har rimeligt styr på forskelle i original tekst og kopier, og rangerer med ret stor sikkerhed original tekst før kopi. Folk finder seo mæssigt dit site før den anden og jeg tror ganske enkelt ikke på at det er teksten der er afgørende for om en vare sælger i en shop istedet for en anden, det er for naivt at sige at brugeren tænker fedt produkt men jeg søger lige videre og køber det hos en anden der sælger det bedre. Søger de videre er der en anden årsag (ofte pristjek). Det jeg prøver at sige er, at sålænge en anden laver kopi af dine tekster er du næsten garanteret en fordel i forhold til ham når kunden skal finde en af jer først. Hvis du tvinger ham til at ændre vil i begge have jeres eget content og så kan det være at google synes bedst om hans firma og sender potentielle kunder til ham istedet for dig.

Nå men det kan folk jo vurdere forskelligt, det var blot min holdning...

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis: 

DC på din side kan du tjekke med dette link: 

http://www.siteliner.com

DC på hele internettet (det vil sige om andre sider har stjålet dit indhold) kan du tjekke med dette link: 

http://www.copyscape.com

Betalt: 

Selv om jeg synes siteliner er god til prisen (gratis) så vil jeg stadig anbefale dig at tjekke efter senere med et mere dybdegående program. 

Har self arbejdet lidt med DC Finder, og det fungerede sku egentlig meget godt, så jeg vil opfordre dig til at investere den meget lille pose penge det koster for en måned, efter du har forbedret alt hvad du kan med siteliner :)

http://www.dcfinder.com

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

@mark

Siteliner er jo egentlig ku gratis for websites med få sider. Du får kun 250 sider gratis efterfølgende betaler du ved kasse 1 :-)

Hvordan er dcfinder i fht siteliner ?
Hvad er din erfaring ?

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun leget lidt med dc finder, men generelt fandt den flere problematiske sider end siteliner gjorde. 

Det var kun på grund af dc finder at jeg opdagede at vi ved alle vores hjemmesider havde et stort dc problem der skyldtes en fejl i vores cms

DC Finder tog mig lidt tid til at få til at køre helt korrekt, men da det gjorde, synes jeg egentlig den leverede et rimelig godt resultat (i forhold til den ret lave pris)

Så overordnet set var jeg godt tilfreds med at bruge det, og kommer helt sikkert til at bruge det en gang i mellem igennem siden som et årligt eller halvårligt checkup :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)