Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mærkeligt på QXL

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

bliver lige nødt til at høre andres meninger.

kig på denne bruger på QXL, her er et link til alle denne brugers varer:

http://auktioner.qxl.dk/Bare%2Dbillig

ikke på alle, men på mange af auktionerne, er der en bruger der hedder halv-pris, der har budt på mange, eller på samtlige tilgængelige antal varer,

begge sælgere bor i samme postnummer, og for mig ser det mystisk ud. herunder har jeg indsat noget mail korrespondance, med qxl´s kundeservice, dog har jeg fjernet nogle emailadresser i det.. hvad er jeres mening??

start med at læse fra bunden.... den har kørt frem og tilbage nogle gange

læg mærke til at der står Cc- basta i den sidste, og se så hvad der sker... :-)

----------

Hej

Tak for din mail.

Jeg har diskuteret sagen med en højere instans, og har gransket sagen helt ind til benene.

Vi er kommet frem til at din mistanke er helt korrekt, hvorfor vi lukker begge kontoer.

Du skal have tak for dit detektivarbejde.

Med venlig hilsen

Højreklik her for at hente billeder. For at beskytte dine personlige oplysninger har Outlook forhindret automatisk hentning af dette billede fra internettet.
Simon

----- Original Message -----
To: "QXL.dk kundeservice" kundeservice@qxl.dk;
CC: "basta@tv2.dk" basta@tv2.dk;
Sent: 8/23/2007 4:35:40 PM
Subject: SV: bruger med 2 konti på QXL

v\:* {behavior:url(#default#VML);}o\:* {behavior:url(#default#VML);}w\:* {behavior:url(#default#VML);}.shape {behavior:url(#default#VML);} st1\:*{behavior:url(#default#ieooui) }

Hej simon

Jo, men det er jo fordi han ikke ønsker at vinde auktionen, fra den anden konto, han er måske lidt smartere end du tror.. Jeg ved bare at jeg gerne ville byde på den ene af auktionerne, da jeg meget gerne vil have den undervandsscooter,Men jeg vil på ingen måde byde på en vare, som ikke reelt sælges på auktion, Den sælges jo til den pris som sælger vil have som minimum, og kan han ikke få den pris, vælger han ikke at sælge varen.  Mener det er helt åbenlys svindel, som burde tages til efterretning os QXL,Jeg blev så sur over den form for forretning, at jeg konsekvent stiller spørgsmålet til de der byder på hans auktioner,Hvor jeg kan se begrundet mistanke, og beder eventuelle købere lige selv at undersøge sagen, og danne deres egen mening..  Ville det ikke være 10 gange bedre, hvis man forklarede denne sælger om konceptet bag mindstepriser?I stedet for ikke at ville gribe ind overhovedet? Jeg har samtidig sendt en kopi af denne email til basta, da dit svar irriterer mig endnu mere, end brugeren med 2 konti.    

Fra: QXL.dk kundeservice [mailto:kundeservice@qxl.dk]
Sendt: 23. august 2007 13:41

Emne: Re: bruger med 2 konti
 Hej
Tak for din mail.

Jeg har været inde og kigge på budhistorikken, og kan godt forstå jeres undren. Desværre kan jeg ikke lukke kontoen, da han ikke decideret vinder auktionerne, hvorefter de bliver genoprettet. Sker det vil jeg lukke brugeren med det samme.

Med venlig hilsen

Højreklik her for at hente billeder. For at beskytte dine personlige oplysninger har Outlook forhindret automatisk hentning af dette billede fra internettet.
Simon

----- Original Message -----
To: "kundeservice@qxl.dk" kundeservice@qxl.dk;
CC: 
Sent: 8/22/2007 9:47:55 AM
Subject: bruger med 2 konti

Hej Kundeservice Kig på denne brugerhttp://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=514022912&catg=1&listingtype=6&listingsort=0&articletype=0#aucwatch hvis man kigger på denne brugers liste over auktioner, så ser det ud til at en anden bruger, der hedder halv-prisbyder på samtlige tilgængelige antal, på de auktioner hvor mindsteprisen er lidt lav,for mig ser det ud til at begge brugere er den samme.  
Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:02

Godt gået, Spender. Har tidligere brokket mig til QXL om andre uregelmæssigheder uden at der skete noget. Det ser ud til at en henvisning til pressen virker...

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 22:19

åbenbart ikke, qxl har jo åbnet begge konti igen, efter at de har været lukket een gang

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 22:34

Lyder meget mærkeligt og det er virkelig trist ! 

Men mon ikke der er en "logisk" forklaring på, at begge kontier er blevet åbnet igen ?

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 19:54

hey

har nu lige igen kigget på denne sælger, der er fuld gang i den endnu, ham den anden fra viborg må da være dette århundredes bedste kunde, han byder i vildskab på den andens varer..  loool, snyd og bedrag, QXL må mangle omsætningen...

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:17

Ja det lyder meget mærkeligt. Prøv at ta' kontakt til QXL på ny

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 07:07

Den form for svindel er nærmest mere reglen end undtagelsen, og QXL ønsker ikke at stoppe det, da de jo lever af at kunderne får solgt deres varer, og gerne til en høj pris.

Jeg ved ikke om Qxl stadig har deres debatforum, men her blev disse sager, og Qxl's uvilje til at gøre noget ved det, ofte debatteret.

Jeg har selv stået i nøjagtig samme situation. Jeg havde stærkt begrundet mistanke, inkl. konkrete beviser, fordi vedkommende ikke havde sløret sin svindel godt nok. Her ville Qxl heller ikke gøre noget.

Efter at have "tabt" auktionen, kunne jeg få dage senere, se nøjagtig samme vare, fra samme sælger, tilsalg i Den Blå Avis. (der var tale om en 100 % unik vare, så der var ingen tvivl)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)