jeg har længe gået med en idé om et forum hvor man kan finde inspiration til alle livets fester. og det skal være interessant for annoncører at annoncere på websitet - dette skal der jo en masse medlemmer til Nu har jeg så købt domæne-navnet, og har fået sat hjemmesiden op sådan nogenlunde - der skal selvfølgelig nok komme noget der skal ændres eller tilføjes. Forumet skal købes og sættes op. Jeg skal have lavet nogle forretningsbetingelser - dette er jeg desværre helt på bar bund med, men kan nok finde hjælp i min søster. men hvordan griber jeg det hele bedst an?? Nogle gode forslag?? og hvad synes I om idéen?? |
Hej Fest-for-alle.dk,
- og velkommen til dette iværksætterforum!
Ikke fordi jeg vil skabe dårlig karma lige fra starten af, men hvis du undrer dig over hvorfor du endnu ikke har fået noget hjælp, er det simpelthen fordi din overskrift først og fremmest skal være sigende for dit/dine spørgsmål.
Next - Her kan det dog godt være jeg ikke er helt inde i sagerne, men hvad er det helt præcist dit spørgsmål er? Er det forretningsbetingelser til annoncørerne eller er det en forretningsplan for selve virksomheden/forum? Hvis det er det sidste spørgsmål kan du gå ind på www.virk.dk og downloade den der hedder "forretningsplan basis" - så er du godt på vej!
Mvh. Anders