Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med Woocommerce

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg oplever et problem med min webshop. Flere ringer og skriver til mig, at der er problemer med min "chekout" på siden. Problemet består i, at når kunden går fra kurv til chekout og chekoutsiden loades, så bliver den ved med at stå og loade(med et ikon som om siden loades). Dette gør at kunden ikke kan vælge fragt og afgive ordre.

Jeg har opgraderet serveren, som sitet ligger på, har testet det selv fra mange forskellige coputerere og tablets. De fleste steder går det godt, men nogle steder lykkedes det bare ikke at loade siden.

Er der nogen, der har lyst til at teste dette og evt komme med en forklaring og/eller et forslag til udbedring af fejlen.

Shoppen er: www.sonnevin.dk  (læg noget i kurven og gå til chekout og se om du kan afgive ordren - derefter kan du bare annullere).

På forhånd tak..

mvh

Carsten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Jeg kan ikke engang tilføje produkter til kurven, når jeg kigger det igennem kan jeg se du har en fejl i noget countdown javascript.

Har du installeret et plugin til Wordpress der har noget somhelst med countdown at gøre?

Hvis du afinstallerer pluginnet WP Coming soon, så virker hele din webshop igen er jeg sikker på.

Jeg kan som sagt hevrken bestille eller tilføje til kurv.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer en 403 fejl i wp-admin/admin.-ajax.php som siger "You are not permitted to access the requested URL. Please contact the Webmaster with any queries."

Det ser ud til at være noget opsætning i din ispconfig der blokerer

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, er pluginnet deaktiveret? Hvis ikke deaktiver der - Eller kan du slet ikke tilgå admin panelet?

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Jeg har deaktiveret det omtalte plugin, da det alligevel ikke havde nogen funktion længere. Derefter slettet alle dets filer.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, hvis du tager konsollen frem kan du se du har nogle 403 fejl som ligner at det blokerer det javascript der bruges til at betale, men også funktionen tilføj til kurv.

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Disse 403-fejl.. Er det muligt at udbedre dem uden den store indsats eller er det en omfattende proces? Er det evt noget du har evner til - det er nemligt langt ud over, hvad mine evner rækker til.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være flere forskellige ting, er hele mappe-stien indtil filen læsbar?

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ude for en lignende fejl, der viste sig at være pga. en fejl i WooCommerce, der senere blev fikset. Jeg kan se, at du kun kører WordPress 3.5.2 og WooCommerce 2.0.9.

Hvis du er heldig, kan en simpel opdatering fikse problemet. Under alle omstændigheder bør du opdatere din hjemmeside af sikkerhedsmæssige årsager. Der er et forholdsvist stort spring, fra de versioner du kører til det nyeste, så jeg ville sørge for at få taget backup, før du opdaterer.

Derudover bør du tjekke, om der er kommet en ny version af dit tema, der er kompatibel med den nyeste version af WooCommerce (2.1.x) før du opdaterer.

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal allesammen have tak for, at I tog jer tid til at kigge på problemet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)