Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du betale for denne applikation?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:04

Tag hellere penge for at downloade den, medmindre den reelt kan bruges uden aktivering.

gratis download,men det koster inden du kan bruge den.. Nej.. Så hellere 200 for at downloade.

jeg ville nok ikke betale for det. støttere hellere direkte og de sidste 100 kr burde i få af de butikker for at de får deres tilbud frem, så findes så mange måder at få rabtterne på gratis at jeg bar svært ved, at se behovet for at betale 100 kr for det.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Fra  MPMG Skrevet kl. 18:49

Jeg tror ikke du har forstået konceptet. Selve applikationen er gratis at downloade. Så kan man se alle de tilbud det er i App'en. Hvis man vil benytte nogle af tilbudene, så skal man aktivere applikationen. Det er her de 200 kr. Kommer ind i billedet. 100 kr af dem går til en selvvalgt forening. Man kan selvfølgelig ikke benytte tilbudene, uden at aktivere App'en først. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:04

Okay.. måske ikke :)

Hvis jeg downloader Appen og IKKE vil betale noget for aktivering, hvad kan jeg så præcis bruge den til? Altså andet end at se de tilbud man ikke kan bruge aktivering, kan jeg reelt bruge appen til noget uden aktivering?

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:15

Nej, du kan ikke bruge appén til andet end at se hvilke tilbud du kan få og hvor meget du kan spare, hvis du ikke aktiverer den.

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:17

Jeg har helt præcist svært ved at se hvor henne i appen, det er at jeg får et udbytte af at skulle betale for den.

Jeg er godt med på at, jeg så får nogle eksklusive tilbud, som jeg ikke ville kunne få hvis ikke jeg aktiverede appen.

Men 200 kroner? Og de 100 går til en forening?. Hvis jeg ønskede at give penge til en forening, så ville jeg 100 gange hellere selv gøre det direkte, end igennem en app på min telefon/tablet. Jeg mangler også nogle informationer, så som hvor de resterende 100 kroner bliver af? Går de ubeskåret til app-udvikleren, hvilket så vil sige, at de mener at deres app er 100 kroner værd?. 

Det var lige nogle af de tanker jeg gjorde mig omkring din app.

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Fra  www.stylemen.dk Skrevet kl. 19:49

Hej 

Jeg har lige downloadet jeres app. Jeg kan meget godt lide jeres tilbud og den måde, som menuen fungere på. Tilbuddene virker også til at være "unikke" så det ikke bare er de sædvanlige rabatkuponer, som man kan finde på nettet

Det ville være super fedt hvis i havde de lokale sportsforeninger med, ligesom i har ved Århus. Jeg synes at i mangler en del landsdele samt foreninger i lokalområdet, så brugeren føler at man støtter mere lokalt. 

Prisen på 200kr kan også diskuteres lidt, da det er få app´s som koster i det prisleje. 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:56

Svvante:

Jeg har helt præcist svært ved at se hvor henne i appen, det er at jeg får et udbytte af at skulle betale for den.

Jeg er godt med på at, jeg så får nogle eksklusive tilbud, som jeg ikke ville kunne få hvis ikke jeg aktiverede appen.

Men 200 kroner? Og de 100 går til en forening?. Hvis jeg ønskede at give penge til en forening, så ville jeg 100 gange hellere selv gøre det direkte, end igennem en app på min telefon/tablet. Jeg mangler også nogle informationer, så som hvor de resterende 100 kroner bliver af? Går de ubeskåret til app-udvikleren, hvilket så vil sige, at de mener at deres app er 100 kroner værd?. 

Det undre mig, hvis du ikke kan finde tilbud/rabatter der retfærdiggøre at vi tager 200 kr for Appén. Du behøver kun at bruge et eller to tilbud før du har sparet over 200 kr. Hvis du har downloadet appen, så skal der ikke søges særligt meget før de kuponer dukkerop.

100 kr går til en forening - præcis, det er måde vi reklamere for appén på. Vi giver foreningerne 100 kr for at brede budskabet om appén.

De sidste 100 kr. Når vi tager højde for at app store/google play tager 30% for hvert køb, så er der ikke meget tilbage der skal dække vores investering - Applikationen har ikke været helt billig. 

Om Appén er 100 kr værd - det må du selv vurdere, men at du for 100 kr kan benytte alle de rabatter der er i hele hæftet, det vurderer jeg er ret billigt. Lad os antage at du godt kunne finde på at give 500 kr for et par sko, så har du alene der fået de 100 kr tilbage via de 20% rabat du får igennem klubhæftet.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:00

mejlvang10:
Det ville være super fedt hvis i havde de lokale sportsforeninger med, ligesom i har ved Århus. Jeg synes at i mangler en del landsdele samt foreninger i lokalområdet, så brugeren føler at man støtter mere lokalt. 

Applikationen er under konstant udvikling og vi arbejder på at få flere lokale foreninger med i den. Skynder mig lige at sige at den kun lige er kommer på marked i går. Der vil løbende komme nye annoncører til, så der hele tiden er nye tilbud at forholde sig til. 

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:40

Mads Grønning:

Svvante:

Det undre mig, hvis du ikke kan finde tilbud/rabatter der retfærdiggøre at vi tager 200 kr for Appén. Du behøver kun at bruge et eller to tilbud før du har sparet over 200 kr. Hvis du har downloadet appen, så skal der ikke søges særligt meget før de kuponer dukkerop.

100 kr går til en forening - præcis, det er måde vi reklamere for appén på. Vi giver foreningerne 100 kr for at brede budskabet om appén.

De sidste 100 kr. Når vi tager højde for at app store/google play tager 30% for hvert køb, så er der ikke meget tilbage der skal dække vores investering - Applikationen har ikke været helt billig. 

Om Appén er 100 kr værd - det må du selv vurdere, men at du for 100 kr kan benytte alle de rabatter der er i hele hæftet, det vurderer jeg er ret billigt. Lad os antage at du godt kunne finde på at give 500 kr for et par sko, så har du alene der fået de 100 kr tilbage via de 20% rabat du får igennem klubhæftet.

Okay, jeg har heller ikke downloadet appen, så du har sikkert ret.

Med hensyn til prisen, så er jeg faktisk ret ligeglad, forstå mig ret - hvis Føtex forhandler samme par sko som Deichmann, men til 50 kroner billigere, så vil jeg nok stadigvæk købe skoene i Deichmann - hvorfor? Fordi, der bliver jeg betjent personligt, i stedet for at jeg selv kan slæbe mine sko op til båndet. Spild af penge? Måske, men jeg sætter pris på at jeg har en god oplevelse.

Af samme grund køber jeg altid blomster ved samme blomsterhandler, uden at kende priser nogle andre stedet. Første gang jeg besøgte butikken, var der meget fugtigt, og der var meget lang kø, fordi det var valentinsdag. Heldigvis var ejeren i butikken på det tidspunkt, for han formåede at skabe humør, og en skide god kundeoplevelse, hvilket er grunden til at jeg bliver ved med at komme igen derude.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)