Jeg har helt præcist svært ved at se hvor henne i appen, det er at jeg får et udbytte af at skulle betale for den.
Jeg er godt med på at, jeg så får nogle eksklusive tilbud, som jeg ikke ville kunne få hvis ikke jeg aktiverede appen.
Men 200 kroner? Og de 100 går til en forening?. Hvis jeg ønskede at give penge til en forening, så ville jeg 100 gange hellere selv gøre det direkte, end igennem en app på min telefon/tablet. Jeg mangler også nogle informationer, så som hvor de resterende 100 kroner bliver af? Går de ubeskåret til app-udvikleren, hvilket så vil sige, at de mener at deres app er 100 kroner værd?.
Det var lige nogle af de tanker jeg gjorde mig omkring din app.
Det undre mig, hvis du ikke kan finde tilbud/rabatter der retfærdiggøre at vi tager 200 kr for Appén. Du behøver kun at bruge et eller to tilbud før du har sparet over 200 kr. Hvis du har downloadet appen, så skal der ikke søges særligt meget før de kuponer dukkerop.
100 kr går til en forening - præcis, det er måde vi reklamere for appén på. Vi giver foreningerne 100 kr for at brede budskabet om appén.
De sidste 100 kr. Når vi tager højde for at app store/google play tager 30% for hvert køb, så er der ikke meget tilbage der skal dække vores investering - Applikationen har ikke været helt billig.
Om Appén er 100 kr værd - det må du selv vurdere, men at du for 100 kr kan benytte alle de rabatter der er i hele hæftet, det vurderer jeg er ret billigt. Lad os antage at du godt kunne finde på at give 500 kr for et par sko, så har du alene der fået de 100 kr tilbage via de 20% rabat du får igennem klubhæftet.
Okay, jeg har heller ikke downloadet appen, så du har sikkert ret.
Med hensyn til prisen, så er jeg faktisk ret ligeglad, forstå mig ret - hvis Føtex forhandler samme par sko som Deichmann, men til 50 kroner billigere, så vil jeg nok stadigvæk købe skoene i Deichmann - hvorfor? Fordi, der bliver jeg betjent personligt, i stedet for at jeg selv kan slæbe mine sko op til båndet. Spild af penge? Måske, men jeg sætter pris på at jeg har en god oplevelse.
Af samme grund køber jeg altid blomster ved samme blomsterhandler, uden at kende priser nogle andre stedet. Første gang jeg besøgte butikken, var der meget fugtigt, og der var meget lang kø, fordi det var valentinsdag. Heldigvis var ejeren i butikken på det tidspunkt, for han formåede at skabe humør, og en skide god kundeoplevelse, hvilket er grunden til at jeg bliver ved med at komme igen derude.
|