Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får jeg fat i kuglekæder til tags?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at designe en emballage hvorpå der skal sidde nogle tags. Og dem vil jeg gerne sætte fast med en kuglekæde. Men hvor får man fat i disse kuglekæder, og er det muligt at få dem leveret i tilpasset længde, så man ikke selv skal sidde og klippe dem?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du sådan en metal kuglekæde ligesom man bruger til rullegardiner feks. ?

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har engang købt dem i Silvan, men panduro hobby og andre hobby foretninger dem også.
http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/10-Smykker-Tilbehor/1020-Kader/102005-Kader/1/280259-Kuglekade-mlas-1-m-solvfarvet 

https://www.google.dk/search?q=kugleled+k%C3%A6de&es_sm=91&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1QtkU72LBarI4ATv_ICoBA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1826&bih=1216#q=Kuglek%C3%A6de&tbm=isch&imgdii=_

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh :) Vi køber dem hjem i hele ruller som reservedele til rullegardiner. Kan ikke præcis huske hvor meget der er på en rulle. Men du er velkommen til at kontakte mig, så kan vi finde ud af noget med pris, længde samleled osv.

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så godt man kunne købe dem i panduro hobby, men tænkte om der ikke er et billigere sted der også levere dem i en bestemt længde? Hvis jeg nu får produceret 3500 emballager jeg skal have sat tags på, så er det lidt træls selv at skulle klippe dem til i længden og sætte lås på. Men er det det man gør?

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må jeg være dig svar skyldig, det ved jeg simpelthen ikke :) Har kun set det gjort på den anden måde.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MissHolst:
Men er det det man gør?

Du kan garanteret få trykkeriet til at montere kæden som en del af efterbehandlingen. Dette koster selvfølgelig arbejdstiden hos trykkeriet, men så slipper du selv for det.

Det billigste og mest "effektive" er at du selv gør det.

Hvad længde skal du bruge?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)