Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gelænderbutikken.dk - tager gerne imod feedback.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig ok side men kontaktformular, ring mig op, tlf burde være fremhævet noget mere.. Det er lidt gemt væk og er jo lidt vigtigt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:18

Når man trykker på "tilpas og bestil" kommer der en boks op med en tekst, som ikke er grammatisk korrekt.

(jeg kan ikke sætte screendump ind)

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:39

Tak for dit svar Kristoffer Hjerrild. 

I bunden af forsiden har man vore kontaktoplysninger - disse er, i mine øjne, relativt fremtrædende. 

På alle sider findes kontaktoplysninger m.m lidt diskret i bunden. 

I menulinjen findes kundeservice, hvor man igen har alle kontaktoplysninger og kontaktformular. 

Så gemt væk ved jeg ikke om de er, men de er dog heller ikke det første man ser.

Tanken er at man selv skal kunne designe og bestille sit gelænder, udfra de mål og ønsker man har. Egentlig skal hjemmesiden klare alt for en, men selvfølgelig sidder vi klar til at hjælpe ved spørgsmål eller problemer. Derfor behøver man altså i princip ingen kontakt med os, for at klare sin bestilling.

Jeg har dog taget det til efterretning og skal se om noget bør ændres.

Har andre synspunkter på dette med kontaktoplysninger, er de lette nok at finde eller er det gemt for godt?

Fru Hartmann: Mange tak for det, jeg kigger på det med det samme!  

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 14:47

Der kan du bare se :) Så kom det noget godt ud af det alligevel jo...

- Som sagt, fed hjemmeside... Får I tilpas med besøgende, så skal i også nok hurtigt få henvendelser med det det..! :)

Hilsen,
Superdragen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)