Har fornøjelsen af se alle de til salg webshops herinde. En jeg især har for øje, er ca 2 år gammel og ikke rigtig kommet i gang endnu, men har hele fundamentet til at gøre det med det fornødne. Mine spørgsmål er, når webshoppen endnu ikke har en oplyst indtægt og ikke kører optimalt ude i verden endnu, er det så bedre og billigere at starte sin egen op fra bunden istedet og hvordan har man mulighed for yderligere få viden og køb af gode/ ikke gode webshops?. |
Hej Marie Louise,
Du har ret i, at der her på Amino bliver sat rigtig mange forskellige webshops til salg - Jeg tror det der kende tegner mange af dem er at, de er opstartet med al den bedste energi og vilje, de er bare aldrig rigtig kommet igang.
Der er rigtig mange ting man skal være opmærksom på når man køber en andens virksomhed/webshop og jeg vil rigtig gerne komme med min vurdering af den webshop du kigger på, så kan vi opveje de mere tekniske for og imod punkter - således kan du tage en beslutning på en mere differentieret baggrund.
Giv mig et kald på 28 60 31 21, så kan vi lige få en hurtig snak om dine ønsker - koster dig selvfølgelig ikke noget. Vi er her blot for at hjælpe andre iværksættere igang :-)
Med venlig hilsen
Julian