Hej Rune, og rigtig mange tak for dit indlæg. Jo det er naturligvis konstruktiv kritik, men som du også selv bemærker, ikke kritik omkring de punkter jeg ønsker at have feedback på, men jeg fornemmer mere det er kritik af mine valg, og min måde at vælge at tilgå hjemmesideproblematikken på.. Jeg er også 100% enig med dig i at responsive design da absolut er en fin ting. Nu har jeg ikke fundet ud af om Sarif X7 kan lave det for mig (det er det program jeg bruger til webdesign). Hvis den kan vil jeg meget gerne implementere det, hvis ikke så må jeg undvære. Hvis forskellen på responsive design eller ej er at få lavet siden ude af huset for 15-20.000 kr så er der seriøst andre ting der står højere på ønskesedlen over invensteringer :) HTML og URL´ere er nu på listen over to-do. Mit logo øverst til venstre som sagt skal også laves om, og jeg overvejer at fjerne det blå grafik i højre side, jeg syntes ikke helt det giver den effekt jeg gerne vil have. Jeg vil kigge nærmere på det favicon om det er noget jeg kan lave i Sarif. Rigtig god ide. Du må meget gerne se siden igennem senere, så det kan være jeg sender dig en mail lidt senere hvis det er ok med dig :) Mvh Uldal |
Det skal du være velkommen til