Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reboot af hjemmeside, nogen der vil kigge den igennem ? :)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune R.:

Til de andres forsvar vil jeg lige sige at det også er konstruktiv kritik du har fået. At det ikke lige er konstruktiv kritik omhandlende lige de emner du efterspørger men! Kritikken er god, uanset hvad er responsive design (tablet og mobilside) altid en god ting. Desuden er en moderne side altid køn at se på og den får også en mere professionel udstråling og samtidig viser det at din virksomhed følger med tiden ;) 

Som det også er nævnt tidligere skal du have kaldt dine HTML sider noget andet en page, dels fordi det giver en lidt pænere URL, det vil være lettere for dine kunder at se hvor de er og også fordi det vil være lettere for dig når du skal redigere i filerne.

Et favIcon ville også pynte på din side (det lille ikon oppe ved fanebladet). 

Din struktur er som sådan fin på din side, for mig er det nemt at finde de informationer jeg ønsker, så plus points der! Slideren er også fin nok, noget skal jo fylde toppen ud og der er en slider en ganske fin ide. 

Til sidst vil jeg bare ønske dig held og lykke med siden!

Hvis du får brug for hjælp til noget logo eller programmering af din hjemmeside fra en webintegrator-studerende, skal du være velkommen til at kontakte mig her på Amino eller på rune@richter-studios.dk // */ // ]]> så finder vi ud af noget! :) 

Hej Rune, og rigtig mange tak for dit indlæg

Jo det er naturligvis konstruktiv kritik, men som du også selv bemærker, ikke kritik omkring de punkter jeg ønsker at have feedback på, men jeg fornemmer mere det er kritik af mine valg, og min måde at vælge at tilgå hjemmesideproblematikken på..

Jeg er også 100% enig med dig i at responsive design da absolut er en fin ting. Nu har jeg ikke fundet ud af om Sarif X7 kan lave det for mig (det er det program jeg bruger til webdesign). Hvis den kan vil jeg meget gerne implementere det, hvis ikke så må jeg undvære. 

Hvis forskellen på responsive design eller ej er at få lavet siden ude af huset for 15-20.000 kr så er der seriøst andre ting der står højere på ønskesedlen over invensteringer :)

HTML og URL´ere er nu på listen over to-do. Mit logo øverst til venstre som sagt skal også laves om, og jeg overvejer at fjerne det blå grafik i højre side, jeg syntes ikke helt det giver den effekt jeg gerne vil have.  Jeg vil kigge nærmere på det favicon om det er noget jeg kan lave i Sarif. Rigtig god ide.

Du må meget gerne se siden igennem senere, så det kan være jeg sender dig en mail lidt senere hvis det er ok med dig :)

Mvh

Uldal

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du være velkommen til

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)