Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook ads hjælper ikke? Hvad så!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Som overskriften siger, så har jeg prøvet facebook ads. Dog er klikrate enormt lav, og giver ikke noget salg rigtigt :) 

På min forholdsvise nye side www.summerwear.dk  har jeg fået nogle nye produkter, med fede billeder! :) 

Da jeg hørte nogle synge om, at facebook ads ville skabe lidt salg ret hurtigt. Dog ved jeg godt det ikke er let! 

Dog konverterer min side ret dårligt, hvad er der galt? :) 

Hvad kunne jeg ellers have som markedsføring?! :) SEO er lidt for dyrt, i forhold til, hvad jeg tror det kan skaffe af salg.. 

Kunne også være godt med lidt konstruktiv kritik ;) 

Håber I kan hjælpe! Mvh. :) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukas Specht SummerWear.dk:
Hvad kunne jeg ellers have som markedsføring?! :) SEO er lidt for dyrt, i forhold til, hvad jeg tror det kan skaffe af salg.. 

SEO er en langtids investering, ikke noget der giver folk fra dag 1 som betalte reklamer. Så mon ikke det trods alt er den mere fornuftige løsning, hvis reklamer ikke virker optimalt? Ellers skal du nok i gang med at læse nogen bøger selv, for en hjemmeside kommer ikke langt uden nogen form for SEO arbejde - medmindre den er smask fyldt med top-notch artikler.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for det der facebook ads, så hvis du har en facebook site for hjemmesiden, så ligger du et post ud med et billede af dit produkt. Derefter promoverer du opslaget. Det gav mig rimelig mange likes, hvilket kan føre til salg. De der ads står ude i siden jo på facebook, og personligt ser jeg dem aldrig .. Jeg ved godt man betaler for hvert klik, men jeg synes bare det giver bedre udslag når man faktisk ser er opslag som er "sponseret/promoveret" på ens væg :)
Det koster 25 kr ca, men jo flere likes du får, jo flere når du ud til for den samme pris. Jeg har fået 1500 likes ca, og jeg når ud til 10.000 ca for 25 kr, hvor jeg måske for 50 nye likes på den måde. I starten går det dog ikke så hurtigt, men det gør det efter de første måneders tid :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker som noget jeg kunne bruge! :) 

Så altså lægge link til produktet på ens side, og så promovere det?

Måske skrive, "Nu har vi fået sorte wayfarer i shoppen! Fri fragt og til kun 49,- ! :) ? 

Eller hvad? ;) - Lyder godt..

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja noget i den stil :)

Men det er begrænset hvor mange man kommer ud til i starten. Men det skal nok komme :)
Du kan også skrive de skal like siden, også de med i konkurrencen om et par solbriller :) .. altså så kan du forære et ud. Det giver sikkert godt :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Men altså bare promovere opslaget?
Sådan at folk tjekker hvad ud.. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Promover det til 5$, også skal du nok få nogle som kigger og liker din side :)

Du kan skrive som du selv sagde, at der er solbriller til 49 kr.

Eller du kan skrive at de kan vinde et par solbriller ved at like din side :)

Det vælger du jo selv. Men ja promover det for 5$, og se hvad du får ud af det den første gang :). Den næste gang bliver med sikkerhed kun mere effektiv :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukas Specht SummerWear.dk:
Hvad kunne jeg ellers have som markedsføring?! :) SEO er lidt for dyrt, i forhold til, hvad jeg tror det kan skaffe af salg.. 

Hej Lukas,

Jeg syntes at det er en rigtig fin side du har - hvis du leder efter alternativer eller et supplement til din annoncering så kig på mit indlæg UDVID DIN ANNONCERING 

De bedste hilsener og fortsat rigtig god aften.

Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

Fra Tølløse
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 33
Fra  www.NATogVIC.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du overvejet trendsales? Det er et super sted at starte ned et kæmpe kundeunderlag.. Folk er allerede på siden så du skal ikke ud og finde dem, bare nogle gode annoncer. De koster 68kr pr mdr at være VIP bruger, det skal du når du sælger fra lager.

Jeg er selv startet der og er der stadig ved siden af min webshop.
Du kunne evt bruge summerwear som brugernavn.
Held og lykke med noget mere salg.

Mange hilsner
Frederikke
Www.NATogVIC.dk

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine ord om siden :) 

Overvejer at smide alle produkterne på forsiden, og så slette bannere.. :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)