Hej! Som overskriften siger, så har jeg prøvet facebook ads. Dog er klikrate enormt lav, og giver ikke noget salg rigtigt :) På min forholdsvise nye side www.summerwear.dk har jeg fået nogle nye produkter, med fede billeder! :) Da jeg hørte nogle synge om, at facebook ads ville skabe lidt salg ret hurtigt. Dog ved jeg godt det ikke er let! Dog konverterer min side ret dårligt, hvad er der galt? :) Hvad kunne jeg ellers have som markedsføring?! :) SEO er lidt for dyrt, i forhold til, hvad jeg tror det kan skaffe af salg.. Kunne også være godt med lidt konstruktiv kritik ;) Håber I kan hjælpe! Mvh. :) |
Lukas Specht SummerWear.dk:Hvad kunne jeg ellers have som markedsføring?! :) SEO er lidt for dyrt, i forhold til, hvad jeg tror det kan skaffe af salg..
SEO er en langtids investering, ikke noget der giver folk fra dag 1 som betalte reklamer. Så mon ikke det trods alt er den mere fornuftige løsning, hvis reklamer ikke virker optimalt? Ellers skal du nok i gang med at læse nogen bøger selv, for en hjemmeside kommer ikke langt uden nogen form for SEO arbejde - medmindre den er smask fyldt med top-notch artikler.