Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT fra erhvervsstyrelsen om IVS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Erhvervstyrelsen skriver nu at der siden årsskiftet er stiftet 1.500 IVS mod 6.000 ApS og 11.500 personlige virksomheder.  Af de 1500 IVS har 1/3 kun 1 kr. i kapital, og gennemsnittet for dem alle er 3.000 som er erhvervsstyrelsen synes er en god start. Jeg havde nok frygter flere IVS men også håbet på en lidt højere gennemsnits kapital

Mere om IVS her: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/ivrkstterselskab-eller-ivs-ogsa-kaldet.html  og styrelsens rapport her: http://erhvervsstyrelsen.dk/pressesoeg/697299/5 vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at oprette selskabet online nu? eller skal det sendes ind manuelt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

manuelt formentlig frem til august

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Af de 1500 IVS har 1/3 kun 1 kr. i kapital,

Når man sammenligner med Tyskland som i det første år af UG'ernes levetid havde 2000 nye selskaber, så er det nu ganske mange i DK.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

manuelt formentlig frem til august

Det vil være en overraskelse. Erhvervsstyrelsen har ikke ry for at være hurtigere med deres it-løsninger end oprindeligt udmeldt (efteråret 2014).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Når man sammenligner med Tyskland som i det første år af UG'ernes levetid havde 2000 nye selskaber, så er det nu ganske mange i DK.
ja det sætter jo lidt perspektiv på. Jeg ved så lidt om UG ud over kapitalen ligner. Er der ellers noget i IVS der er meget lettere som giver de i forhold til ret mange?

Ved du hvor mange personlige selskaber der kom samme år i Tyskland for at sammenligne lidt med de 11.500 i DK?

Ja aug er jo nok et lidt for håbefuldt skud for automatik - vi får se - det kan nemt blive senere

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor mange personlige firmaer der er startet i samme periode. Den væsentligste forskel er at tyskerne har strengere regler om ledelsesansvar end der er i Danmark.

Omkring aut. er det kun halvanden måned siden Erhvervsstyrelsen sagde efteråret - mit bud er okt/nov.

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant rapport. Vi har et I/S med betalingsaftaler og bankkonti, og vil meget gerne skifte til IVS,
synes jeg læste dette var umuligt?

Hvordan gør vi lettest? Skal vi lukke alle bankkonti ned osv, og oprette i IVS navn?

 

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores firma har også stiftet et ivs, mest af alt af nysgerrighed... Syntes det er noget underligt noget at det overhovedet kan stiftes for 1kr (Vores har 200 * så meget start kapital) Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)