Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

301 redirects fra samme domæne, men med ny URL struktur?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at lave en helt ny hjemmeside i Wordpress, som skal overtage pladsen for en gammel hjemmeside der allerede ligger på domænet.

Dvs. den gamle hjemmeside ligger stadig på domænet og fungerer indtil jeg er færdig med at lave alle siderne i Wordpress versionen, som så skal flyttes til domænet efter jeg har overflyttet det til et andet hosting firma.

Problemet er at jeg har 185 sider på den nuværende hjemmeside, som jeg har downloadet et xml sitemap med URL's på, som jeg så skal bruge til at lave redirects fra alle de gamle URL's til den måde de nye URL's er bygget på i Wordpress.

Hvordan gør jeg bedst det, uden at min kunde kommer til at få problemer med folk der linker til de gamle sider i den gamle URL struktur?

Jeg ved at jeg kan tilføje Redirect 301 i Wordpress .htaccess filen, men er der en hurtigere og smartere måde at gøre det på?

Og et andet spørgsmål:

Er der et godt plugin der kan indsætte flag, så man kan ændre teksten i et indlæg i Wordpress til det sprog man klikker på? Så jeg kan slippe for at lave alle siderne på alle sprog (7 forskellige sprog)?

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes et wordpress plugin der kaldes redirection - det har jeg ofte brugt til det her for vores kunder. http://wordpress.org/plugins/redirection/

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:08

Hej Tom

Tak for hjælpen, jeg kigger på det :-)

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:57

Hej igen.

Er der nogen der har et bud på det med sprog/oversættelse og plugins i wordpress.

Jeg skal lave en masse ens sider, men på forskellige sprog, fx. russisk, spansk, fransk, tysk, japansk og engelsk og det kunne være fedt hvis der var et plugin, der oversatte udfra ens IP eller lignende løsning...

Håber nogen kan hjælpe :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)