Vi tager os af lige dette problem, med vores online support produkt, kan du tage det helt roligt vi sidder altid klar til at hjælpe dine kunder, I samarbejdet med dig, udarbejder vi en opgave liste, på hvad vi skal hjælpe kunden med, og hvad du gerne vil havde send på mail. www.Firmalive.dk
Hvis chatten alligevel står som offline det meste af tiden, er min påstand, at den er et større irritationsmoment for den besøgende, fremfor at den gavner... Hvis folk anvender en chat funktion, er det fordi, at de vil i kontakt og have svar her og nu, og ik fordi de vil udfylde en formular eller sende en mail...
Så jeg ville ik indsætte et irritationsmoment på en shop, hvis funktionen alligevel ik bliver anvendt...
Som kunde tror jeg ikke man vil skrive via chat, hvis den står som offline. Jeg ville bare køre med et hel normal kontaktside og så med mail-adresse og tlf. i jeres footer.
Vi bruger en chat løsning fra Zopim på vores site, og ift. dit behov lyder det som et match.
Deres mobil version fungerer optimalt. Du kan nemt gå online og offline via den, men endnu federe, så kan du sætte autosvar på hvis ikke du hører en chat-request. Eksempelvis hvis du har en samtale og en bruger på dit site starter en chat. Så vil den bruger, efter x antal sekunder uden svar, få en pre-defineret besked om at der er mange på chatten, og at vedkommende kan lægge en besked.