Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af andre domæner - SEO-optimering?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi (slipsebanditten.dk) er blevet kontaktet et par gange af folk, som vil sælge os andre domæner, som fx billigeslips.dk e.lign. De taler jo godt for deres sag, og mener, at man ved køb af flere domæner kan "overtage markedet". Vi er dog i tvivl om, hvor meget man rent faktisk kan bruge dette til.

Er der nogle, som har erfaringer med dette? Og kan man bruge det i SEO-optimeringen? Jeg tænker fx på, at kunne have et domæne, som kan trække højt i google, som kan redirect'e til Slipsebanditten.dk

På forhånd mange tak for hjælpen

Mvh

Jesper

Slipsebanditten.dk

Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:56
Tilmeldt 24. Jan 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 12:06

Mange tak - det besvarede i hvert fald en del.

Det ser ud som om, at min skepsis ikke var helt forkert...

/Jesper

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 11:14

Hej jesper, 

Det kan helt klart give jer en værdi, men jeg tror i vil få meget mere ud af det, hvis i selv oprettede nogle sider på forskellige webhosts, lavede noget godt indhold, også linkedet tilbage til jeres sider på den måde. 

301 redirects er en god måde, at få en masse værdi på, men det kræver altså også, at de domæner som man redicerter har en værdi, ellers er det mere eller mindre nytte løs, når vi taler om SEO

Tilmeldt 24. Jan 14
Fra  Slipsebanditten I/S Skrevet kl. 11:00

Mange tak for svaret. Ja, det var nemlig dét, som vi ville benytte dem til. Og så giver det måske ikke mening, at betale penge for domænet - men heller bare oprette et selv? På et "ledigt" domæne.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)