Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvid din annoncering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Leder du efter et supplement til din annoncering på Google, Bing m.m. - så læs videre.

Der findes en masse rigtig gode muligheder såsom Google Adwords eller search marketing generelt - men hvis du gerne vil skabe yderligere opmærksomhed omkring dit site samt branding heraf så vil jeg anbefale at du kigger nærmere på vores netværk - Open AdExchange - www.openadex.dk - vi dækker på måneds basis 70% af alle danske internet brugere med vores annoncering og levere 600.000.000 annonce visninger hver eneste måned til vores annoncører.

Din annoncering vil blive vist på nogle af danmarks største online nyhedssider såsom - ekstrabladet, jyllandsposten, poltiken, tv2, berlingske media m.m.

Vi tilbyder features som - re-targeting, device targeting, geo-targeting, konverteringssporing, billede annoncer m.m. så mulighederne er mange.

Det er et self service system så det er nemt at komme i gang med at annoncere og den gennemsnitlig klikpris ligger på 4 kroner.

Nedenfor kan i se et eksempel på hvordan annoncen giver sig ud - i kan også se det live på f.eks, EkstraBladet ved se i bunden af artiklen ved at se denne artikel - http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2271453.ece

Så kig forbi vores website og kom allerede i gang i dag - du betaler kun for det du vil bruge og vi tilbyder GRATIS støtte og oplæring i systemet.

Har du spørgsmål så er du meget velkommen til at skrive eller ringe.

De bedste hilsener

Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Hej Martin,

Det lyder spændende - jeg bruger Facebook med super resultater - men vil gerne udvide hvis jeg kan få lige god ROi som Facebook og Adwords

Jeg har oprettet mig hos jer - glæder mig til at tale med dig

Skype?

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

SPGuy.com:

Hej Martin,

Det lyder spændende - jeg bruger Facebook med super resultater - men vil gerne udvide hvis jeg kan få lige god ROi som Facebook og Adwords

Jeg har oprettet mig hos jer - glæder mig til at tale med dig

Skype?

Tak fordi du skriver tilbage - jeg kontakter dig inden forkort tid så du kan blive sat godt ind i det - hvis du heller vil Skype så kan vi gøre det også - vores skype ID er - open_adexchange

//Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for stjerner for indlægget - sig til hvis der er noget vi kan hjælpe med :)

God dag til alle.

De bedste hilsener

Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer,

Dejligt at se at så mange har oprettet sig som annoncør. Det er vi rigtig glade for - vi når rundt til Jer alle sammen i dag.

Skulle der være nogle der stadigvæk ligger inde med et spørgsmål eller 2 så er i meget velkomne til at skrive til mig.

Rigtig god dag til alle.

De bedste hilsener

Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i har spørgsmål så er i stadigvæk meget velkomne til at skrive til os.

Ha' en fortsat rigtig god dag - også selvom solen ikke lige skinner :)

De bedste hilsener

Martin Friis Guldborg - Open AdExchange

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)