Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan også - Nr. 1 på google

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vil lige rose mig selv ..Big Smile Ca 36 timer timer efter jeg havde lagt min hobby-site, forbrugerne.dk ud på nettet, kunne jeg konstatere at jeg med ordet "forbrugerne" lå og ligger nr 1 på google. Kender i den søgemaskien? Big Smile

Ganske udmærket når man tænker på at jeg ikke har gjort meget eller noget ud af det hvad ang. seo. Wink . Nå men nok pral herfra, kan I alle have en super god dag. Tak for alle Jeres indlæg over hele linien.!

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:03

Nu vil jeg ikke skyde dig ned, men der er nok heller ikke så mange der søger på "forbrugerne" ?

Det er rimelig nemt at ligge højt på de ord, som der ikke bliver søgt specielt meget på!

Du skal nok hellere fokusere på at ligge højt på de ord, som dine brugere bruger for at finde dig!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:03

Det er vel mere relevant hvor mange der så finder dig via det søgeord, end at du ligger nummer 1 på det?  (Ikke for at ødelægge din dag..)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:06

Jamen I har sq da så ganske ret, men sjovt er det....Lidt Smile Selvfølgelig er det 1000000 gange sjovere og bedre når det er relevante ord.

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:07

Flot :) 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:59

flot :-) ... så kan man jo bruge det til at konkludere, at det hjælper at have et domæne navn der tilsvarer ens søgeord..

jeg ranker også nr 1 og det er både på Google og Yahoo med "Brian Brandt-Madsen" :-) !

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:37

så kan man jo bruge det til at konkludere, at det hjælper at have et domæne navn der tilsvarer ens søgeord

Det er vist ikke en særlig sikker konklusion uden at teste hvad der sker uden navnet i domænet?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:42

tja.. du kan vel ikke teste uden navnet i domænet... ;-)

så skal man vende den om, og lade være med at bruge ordet forbrugerne på hele websitet, og så se om det virker... hvis det gør, SÅ kan vi vel konkludere noget?! ;-) ...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)