Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

økonomisk hjælp til opstart af internetbutik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en kæmpe drøm om at starte en internetbutik, og jeg ved også hvad jeg skal sælge o.s.v., men det kniber lidt med det økonomiske.

Findes der nogle legater eller ligende som man kan søge om til opstart af egen butik?

Findes der andre steder, hvor man kan få en økonomisk hjælpende hånd?

Hvor stort et varelager skal man have når man lige starter op?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:22

Mange starter med såkaldt "drop shipping" af varer, så de ikke selv har et varelager, men får en underleverandør/producent til at sende produkter - på den måde skal du ikke binde kapital i varelager.

Webshops fås fra stort set ingen penge - se bl.a. www.ehandelsfirmaet.dk - her kan du komme i gang for 149,- pr. måned.

Du kan nok ikke finde nogen hjælp i øvrigt - ud over at låne penge i banken, jeg tvivler på du får et legat til at starte en kommerciel forretning :)

Held og lykke...

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:40

Det er meget svært at svare på hvad der skal til for at starte fornuftigt op. Det afhænger jo helt af hvilke varer du vil sælge samt dit koncept.

Fsva. finansieringen vil jeg gerne slå et slag for etableringskontoordningen - hvis du indskyder penge på en etableringskonto får du fradrag i din personlige skat for det indskudte beløb. Den "sparede" skat indhentes så over de kommende 10 år. De indskudte beløb kan bruges til at stifte selskab/købe varelager mv.

God fornøjelse med det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)