Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til opstart af website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mit navn er Alexander 

jeg sidder lidt fast med min ide. ideen bliver noget alla den blå avis. hvis du har en speedbåd og den bare står og samler støv, så kan du ligge den ind på siden. Du laver en profil hvor du fortæller om dig selv også skal der være en vis sikkerhed. indtægten kommer igennem abonnement. Når du så har lavet profilen, kan du ligge båden ind på marked og sætte den til leje.

ideen ligge jo lidt i: hvis du står og skal på stranden med nogle venner, så kan du går ind på siden og leje en båd for en weekend. Det bliver også sådan er der er mulighed for at bytte over for et par dage.

Jeg vil bare lige høre hvad i syntes om ideen, og om i har nogle ideer til den. Det problem jeg har med det, er at hvis folk skal sende noget med posten, skal det jo være en sikkerhed for at modtageren ikke kan snyde med at sige person ikke har fået pakken.   

MVH Alexander

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:06

Det er jo en fin ide, men hvordan vil du sikre mig at min båd ikke bliver stjålet? Hvad hvis der sker en skade på båden? Hvad hvis personerne i båden kommer til skade, hvem har så ansvaret osv osv?

Alt dette skal du virkelig tænke på. Det er ikke bare lige, at lave sådan en side og vil koste mange penge.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:08

Hej Alexander.

Din idé lyder meget som virksomheden Jepti. Har du tjekket den ud?

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:09

At lave sådan en side koster et sted i mellem 10.000 > 1.000.000 har du budget til det?

Tilmeldt 28. Apr 14
Skrevet kl. 13:23

åh det var, noget øv. troede ikke det var blevet lavet. de er så svært at finde noget de andre ikke har lavet...:)

Tilmeldt 28. Apr 14
Skrevet kl. 13:24

pengene er ikke noget problem. det er mere det med ideen. jeg skal finde noget der ikke er blevet lavet endnu:)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:35

Alexander schaltz:

pengene er ikke noget problem. det er mere det med ideen. jeg skal finde noget der ikke er blevet lavet endnu:)

Hvorfor skal du det? Hvorfor ikke finde noget som du vil brænde for og så gøre det bedre end konkurrenterne?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 28. Apr 14
Skrevet kl. 13:37

Det var mere det med at alle de ide som jeg havde i hoved. har de allerede lavet :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)