Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Tradedoubler Affiliate?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere

Er der nogle der har erfaringer med Tradedoublers affiliate netværk og er det noget i kan anbefale?

Mvh

Dets

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:19

Er lige med på en lytter :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:20

Har gennem længere tid benyttet mig af Tradedoubler, især pga. Saxo.com, og der har aldig været problemer. Udvalget af programmer er stort (pt. over 80), og der er tale om store velkendte brands som f.eks. Surftown, TDC, 3, iTunes m.m., så der skulle være noget for enhver. Størrelsen af kommissionerne er OK. Rapporterne er detaljerede nok. Alle websider skal godkendes af de forskellige firmaer, så det er ikke Tradedoubler man skal vælge til sider uden reel indhold.

Bruger nu overvejende Adsense, men der kan godt tjenes penge med Tradedoubler.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:52

Lytter også med! :-))

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:05

Ok takker for inputs. Er i færd med at ansøge om at få markedsført hjemesiden igennem TP netværket på CPA basis. Det kan der vel ikke være den helt store risiko ved udover det er prepaid.....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17

Jeg oplever Tradedoubler som meget seriøse. Der er rimelige muligheder for at finde passende bannere til ens site.

Jeg har læst mig frem til, at når man er annoncør er Tradedoubler blandt dem med de mest avancerede systemer. Og de skulle stadig være til at finde ud af.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 22:00

Jeg har kun gode erfaringer med tradedoubler.

De er seriøse, og ligger på et fint prisniveau. Der er også en rimelig god service. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01

Hej

Jeg arbejder for en del for Tradedoubler's kunder, vi hjælper dem med af lave flashbanner til deres kampagner. Vi oplever tradedoubler som meget seriøse og super service minded. 

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:02

Jeg kan også kun anbefale dem - de er altid behjælpelige og svarer altid retur på evt forespørgsler

Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:21

shop-portalen.dk:
de er altid behjælpelige og svarer altid retur på evt forespørgsler

Ja, men med en gennemsnitlig svartid på emails på en 5-6 arbejdsdage :)

Bortset fra det virker det som et rimeligt professionelt system og der er da masser at vælge imellem. Vi har testet lidt og på vores forside matcher de ca adsense i indtægt, men på undersiderne underperformer de adsense markant. Det er så med deres kampagne netværk som giver 2.5kr klik, har ikke prøvet at køre nogen af deres leadbaserede/salgsbaserede reklamer, men jeg tvivler på at det ville give bedre.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)