Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit hjem er ved at flyde over af salgsbare projekter!!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag har jeg siddet og lavet smykker af simili og gummi og min 20 årige datters respons var: "Dem kunne du have solgt ude på sex-messen".

Jeg har også restaureret mit runde altanbord i dag og lagt mosaik i det og malet blomster på det i rigtig boheme stil.

Min have er fuld af støbte fuglebade og håndmalede tudser af beton.

Væggene på min førstesal er dekoreret med egne malerier i pop-art stil med citater.

Mine børn har fede tasker lavet af gamle jeans.

Mit TV står på en 50 år gammel restaureret børne-slagbænk.

Osv osv.... I forstår nok hvad jeg mener.... Jeg kan ikke lade være med, at skabe noget med mine hænder og folks respons er altid: "Hold kæft hvor er det flot, hvordan finder du bare på den slags, du burde sælge det, tusind tak, det er den fedeste gave jeg nogensinde har fået" og ord i den dur.

Problemet er bare, at jeg ikke aner HVORDAN jeg kommer til, at sælge det!!! Jeg forærer en masse væk og får også i ny og næ et par håndører for materialerne, men hvordan kommer jeg ud i den "rigtige" verden med tingene?

Jeg upcycler, genbruger, re-designer, restaurerer og laver også ting fra bunden. Ikke indenfor én bestemt genre (f.eks kunstmaler), men indenfor alt jeg finder spændende. 

Hvordan i alverden kommer man i gang med også "at komme af med" tingene?

Det skal nævnes, at jeg har et (nødvendigt) fuldtidsjob ved siden af og skaber ting med mine hænder, fordi jeg finder tilfredsstillelse i det.

Håber på nogle brugbare input og forslag.

Hilsen Eva

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg havde nok startet med at skabe en blog evt kombineret med en facebook side, og fået en masse læsere og derved skabe interresse for dine projekter.

På din blog kan du også fremvise tidligere projekter, måske nogle guides til hvordan du har gjort, og derved få skabt et massivt indhold der kan give nogle besøg.

Efter dette vil du ret billigt kunne få lavet en mindre hjemmeside hvor du sælger dine færdige projekter, samt evt tager imod bestilling. En blog lavet i Wordpress med et theme, og en simpel webshop også ud fra et theme kan gøres relativt billigt også.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du muligvis sælge tingene via kanaler såsom dba.dk, lauritz.com, qxl.dk osv. Dér kræver det kun, at du tager billeder af tingene, laver en god beskrivelse og ja, så er du igang :)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da fedt!

Start evt. et lille galleri derhjemme hvis du kan finde et rum til det, og start en webshop dertil, så skal der nok komme lidt gang i salget med lidt markedsføring.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups, mails vedr svar var på forunderlig vis havnet i spam folderen!!!

Jeg har allerede en blog og har nu suppleret den med en side på Facebook. 

Idéen med galleriet er faktisk heller ikke dårlig!!! 

Jeg overvejer også, at kontakte et par livsstils-magasiner eller lignende, men den tanke er jeg jo nok ikke den eneste der har fået, så jeg skal lige finde på en måde der er bedre end de andres!!!

Det er faktisk sjovt, at det at få sat ord på mine ønsker herinde, gav mig sparket til at planlægge og have mere end bare en drøm....

Tak for inputtene.... Jeg er stadig åben for, at høre flere af slagsen Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva.

Rigtig fedt du er så kreativ, bliv endelig ved med det :-)

Som de fleste har sagt på dit indlæg bør du få en facebook side.

Jeg kan yde nogen forskellige ydelser som du måske vil finde brugbart.

Tjek min facebook side ud for mere information: FB Administration / https://www.facebook.com/administrationdk 

Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Første skridt er at få dine produkter ud, hvor potentielle kunder kan se dem.

Lav en kommisionaftale med f.eks. en genbrugsbutik, som handler med gamle designmøbler og andet high-end indbo.

Så kan du koncentere dig om at skabe produkterne i din fritid og lade andre sælge dem på fuldtid.

---

Det skader selvfølgelig ikke med en hjemmeside, facebookside m.m., men det er langt svære at finde kunderne selv, end det er at samarbejde med en der allerede har en butik/showroom og kundekontakt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Karsten Sønderup Hansen:

Første skridt er at få dine produkter ud, hvor potentielle kunder kan se dem.



Enig

Det skader selvfølgelig ikke med en hjemmeside, facebookside m.m., men det er langt svære at finde kunderne selv, end det er at samarbejde med en der allerede har en butik/showroom og kundekontakt.


Enig igen. Folk ved ikke du eksisterer, eller hvor de skal lede/ hvad de skal lede efter. Derfor kunne du evt prøve med en bod på et( bagagerums)marked eller ved en eller flere af sommerens store festivaler? Tag nogle flyets ol med, hvor du fortæller hvad du laver og en adresse til din webshop.
Mange gange held og lykke med dit projekt.
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen: TAK for input.

Den der med high-end genbrugsbutikken var slet ikke dårlig faktisk....

Tak Big Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)