Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til de fattige.. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Vi er to unge drenge på 15 år der har startet vores egen hjemmeside hvor vi sælger Iphone Opladere. ( www.iphoneopladere.dk ) 

Alt går som det skal men vi mangler bare det vigtigste. Kunderne! Derfor har vi brug for noget søgemaskine optimering der er billigt og nemt. Måske nogen fifs og tricks ? Det skal lige siges vi bruger E-Hjemmeside.dk til vores hjemmeside og kan derfor ikke kode noget HTML

På forhånd tak 

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:19

Flot at i er gået i gang med en shop.

Jeg kender ikke systemet bag e-hjemmesider.dk

Det første jeg vil råde jer til er at lave nogle bedre title og descriptions.

I sælger ikke "Covers" i har "Masser af billige covers til iPhone 4 og iPhone 5" (Det er jeres <title>)

Der er slet ikke nogen description, og hvordan den skal indsættes, om det er muligt i systemet, kan jeg ikke sige uden at kende systemet.

Når i har fået styr på alle <title> og <meta name="description" content="..." /> så skal i have lavet siderne færdige (mangler eksempelvis "om os")
- Husk at skive jeres CVR nummer.

Held og lykke med shoppen 

Tilmeldt 27. Apr 14
Skrevet kl. 08:47

Tak for svaret :) det kan helt sikkert bruges, men det kunne være fedt med en der kendte e-hjemmesides system :) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:52

Kristian Mølholt :
Jeg kender ikke systemet bag e-hjemmesider.dk

På e-hjemmesider.dk så står password når man skriver det ind i boksen i klar tekst. Det er en stor fejl som jeg ikke forstår at de tillader.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:57

andiogralle:

Tak for svaret :) det kan helt sikkert bruges, men det kunne være fedt med en der kendte e-hjemmesides system :) 

Jeg har lige kigget kort på det og jeg må sige at jeg græmmes. I bør inden I kommer for godt i gang downloade f.eks. Wordpress med et webshop modul eller et andet gratis system og finde en skabelon. Derefter bør I finde jer et ordentligt webhotel.
Jeg har fundet på et par minutter allerede 2 brølere som slet ikke burde forekomme i e-hjemmeside.dk's system (3 hvis man ser hvilken teknologi de benytter).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:09

Tillykke - og lad jer ikke slå ud af kritik. Det tager lidt tid og tålmodighed, før man er kørende. Når I først har styr på teknikken, er her et par råd til online markedsføring. :)

Tilmeldt 27. Apr 14
Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for alle svarene :) De der tips "Hit the road - og keep going" kan belt sikkert bruges :) 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 11:09

Selv tak og held og lykke :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)