Vi er lige blevet færdige og har lanceret xclusif.dk, men vores todo er simpelthen ikke lang nok, så vi vil gerne have nogle kommentarer. Vi vil meget gerne have kommentarer/idéer til:
ja jeg syntes også det er en god måde at kommunikere på. Det gør det hele mere visuelt og lettere at gennemgå et site, istedet for at man skriftligt skal forklare hvad på sitet man referere til.
Programmet jeg bruger er Camtasia Studio 5.0 (meget brugervenligt) som kan erhverves for ca. 1.800,- - der er en 30 dages trail på programmet på www.workshop.dk
René Lund Espensen, AROS IT partner Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.
Ja, tak for tippet, det er en rigtig god ide, næste gang får folk også en video ala den du lavede, det meget nemmere at vise hvad man mener når man har skærmbilleder at tale ud fra.
Jeg har gennemgået dit site og produceret et ca 10 min screencast review. Det finder du her
Generelt syntes jeg at det er en rigtig fin webshop du/I har fået lavet.
Flot og grundig gennemgang, jeg har dog et par punkter jeg ikke helt er enig i. Jeg vil dog lige knutte en kommentar til noget af det du har sagt. Således at webshop ejeren her også får en anden mening :-)
Forside
100% enig.
Produkterne (lamper)
ArosIT siger at han syntes det vil se bedre ud med at hele produkt teksten stod i en grå/sort kasse når man kørte musen hen over, dertil er jeg ret uenig da det vil veje alt for meget på siden. Jeg syntes derimod man skal beholde den highlightnings metode som man gør brug af nu.
Jeg er meget enig med ArosIT i at produkt beskrivelserne mangler en del tekst. Der må da være nogle specifikationer på sådan nogle lamer, få skrevet dem ind i en god tekst.
Checkout
100% enig igen.. ArosIT har virkelig givet en grundig og dybdegående feedback til jer her og jeg håber i vil gøre brug af alle rådene. Jeg håber på jeg selv kan modtage sådan en grundig feedback når jeg er ved at være færdig med en webshop. For det var sgu godt det her.. Stor respekt til dig ArosIT for at lave sådan et godt stykke arbejde.
Ang. produkterne og mouseover effekten er det jo smag og behag. Jeg blev bare en smule forvirret over at der var en "hand" cursor længere nede, så en løsning ville være at man bevarede den visuelle indikation længere ned med grå baggrundsfarve (måske knap så megen kontrast i farven vil hjælpe på at det vil veje alt for meget på siden). Om det virker i praksis må jo komme an på en prøve.
René Lund Espensen, AROS IT partner Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.
Der er et interessant udsnit af vare. I mit hovede fratager det dog lidt eksklusiviteten at der sælges både designer lamper og møbler i samme webshop som markiser. Dette kunne evt. placeres på et søster site? Lærrederne viker ok, men skulle måske grupperes tættere på jeres "rockstar furniture"
Grupperingerne er virker ikke helt konsekvente - nogle er vare grupper ("lamper") og andre er kunstnere.
Som ArosIT også sagde, mere tekst! Evt. lidt baggrund om kunstnerne. Folk i dag køber jo oplevelser. Når vennerne kommer til middag, vil de gerne kunne underholde om den avancerede lysekrone som de har købt...
Designet med de hårde kanter er jeg ok med, bare det er konsekvent hele vejen igennem.