Jeg har startet en ny Shop, bygget på den hjemmelavede shop jeg har på www.ToyotaExtreme.dk Den nye shop er også 100% hjemmebryg og den ligger på www.StylingShop.dk og jeg vil gerne høre hvad I synes om udseendet/funktionaliteten og smid gerne en vare i kurven for at se om det virker overskueligt. Har lavet et fiansieringsmodul som kan ses ved alle varer over 2000 kr. (man kan ikke låne under 2000 kr.) Er det god eller dårlig stil at lave dette? Jeg tænker på det moralske i at smaske en finansieringsmulighed i hovedet på folk når de handler. I indkøbskurven kan man også se et finansieringsforslag, så man kan se hvad det totalt koster hvis man ønsker at få finansieret sit køb. Skal ikke have respons på hvordan sitet validerer, for output kommer fra den gamle Shop og den validerer IKKE, men det kommer den til. Håber på konstruktiv kritik. Mange hilsner Rene G. |
Hej Rene,
Funktionsmæssigt virker det da ikke så tosset...
Det er også overskueligt nok til at man gider søge kategorierne igennem :)
Synes finansieringsdelen virker fin, og det er jo fair nok at give folk den mulighed, ville jeg mene.
Hhmm, burde finansieringsmodulet ikke beregne total prisen? (altså en vare + porto) eller er det bare mig.. for hvis man alligevel låner 3000,- til et køb, kan man jo lige så godt tage portoen oveni.
Ang. farver og stil.
Så ville jeg måske prøve at tone farverne en smule ned, give dem en gradient/farveforløb, så de var lidt bedre at hvile øjnene på.
Topbanneret kunne nok også klare et mere "stylet" billede i baggrunden.. lige nu virker det lidt mere "gameragtigt", hvor det måske ville være federe at se nogle skjulte linier i et bildesign.
Ellers fedt nok arbejde... held og lykke med site :)