Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nokia-hjælp - hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu håber jeg selvfølgelig, at én eller anden aminogut siger: "Det ved jeg - du skal bare...", men faktisk vil jeg være tilfreds, hvis jeg bare kan blive henvist til et fornuftigt sted at spørge. Nokia.dk ... jaja - jeg venter på, at de svarer.

Min datter har fået sig en fin nokia 6300.
Med hendes gamle nokia kunne hun via pc-suite få en kopi af skærmen op på pc'en, så hun kunne bruge pc-ens tastatur i stedet for telefonen. Det er smart for en pige med ondt i fingrene.
Med den udgave af pc-suite, der passer til 6300 kan det tilsyneladende ikke lade sig gøre - eller....?

Findes der måske andre programmer end nokias egne, der kan håndtere den lille sag - og hvor finder jeg dem?

Jeg ved, at der findes nogle gratis programmer til Sony Ericson, som kan, men nokia???

Hvem har et hint, så jeg kan komme videre med denne min vigtigste kunde?

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:29

Jeg kan sende sms'er via min nokia E65 fra pcsuite, selvom det dog blot er et tamt vindue man taster tingene ind i - Virker det ikke for hendes? 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:31

Hun kan godt skrive, men hun kan ikke få de modtagne sms'er op på pc-skærmen.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:53

Uden at have min pcsuite lige her, så mindes jeg at man kan browse sig frem til mappen sms'er i telefonen, og der åbne de enkelte beskeder direkte som var det filer. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)