Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bot fylder indkøbskurven igen og igen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en webshop der efterhånden synes at blive plaget af hvad jeg tænker er en bot af en slags, der igen og igen fylder indkøbskurven op med varer, så jeg ofte skal ind at slette efterladte kurve for flere hundrede tusinde kroner. Er der andre der har oplevet det samme og kender til en løsning, således man kan undgå det? Det er efterhånden enormt belastende hele tiden at skulle slette de kurve hver eneste dag

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:06

Er det ikke muligt at lade kurvene blive slettet automatisk? Altså fx efter 24 timer, hvor der ikke er aktivitet. Det er ret almindeligt, at de forskellige webshops gør sådan :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:18

Hej Allan.

Er lige nysgerrig.
Hvilken shop system er det? 
Har du mulighed for at tracke IT adressen.
Google analytic må kunne finde adressen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:11

Ved faktisk ikke helt om systemet kan slette dem helt automatisk og om det så ikke bare vil skabe andre problemer - har et modul til at slette ordrer, men en fyld indkøbskurv tænker jeg ikke kan sammenlignes med en ordre og så slettes på den måde.

Den er rigtig igang idag, kan næsten ikke nå at slette en før der er startet på en ny... Plejer ikke at være så ihærig...

Shoppen kører på Prestashop, men synes ikke jeg har kunnet spore IP adressen på nogen måde, heller ikke i Google Analytics. På shoppen står der til at være "en online", men ikke registreret i Analytics. Kan nogle gange se IP adressen på den i Zopim, som jeg bruger til kundeservice henvendelser, men har faktisk ikke lige tjekket om den p.t. er tydelig der.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:18

Find IP-adressen (ikke IT adressen, haha) og sørg for at banne den på din server, det burde være lige til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:50

Præcis :)

Øhhh Thomas.... lige et enkelt spørgsmål...
Hvor banner man IT-adressen henne Skype-TongueOut 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:51

Nu var det dig selv der skrev IT adressen i et tidligere indlæg, så det skal man jo nok spørge dig om Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:10

Må se om det kan lade sig gøre på en eller anden måde :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)