Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Meebox, deres mindste webhotel og mine loadtider i Prestashop er faktisk gode :-) Så det fungere fint :-)

Fra Skive
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Casual Day ApS Skrevet kl. 18:02

Hej Mikkel.

Jeg vil lige gøre mit for at anbefale wordpress, og især hvis du gerne vil undgå at bruge formuer på programmøre.

Jeg bruger selv wordpress -> woocoomerce på min side Casualday.dk , det ENESTE problem er at en shop i det system godt kan gå hen og blive

lidt langsom.

Der er hundredvis af templates man kan vælge imellem til start og begrænsinger er der ingen af, så du vil altid kunne få en programmør til at skrive noget hvis du skulle hav nogen specialle behov.

Udover det er der utallige plugins til wordpress da der er så sindsygt mange der bruger det.

Så hvis du fx. ikke er så meget inde i SEO kan du hente 'SEO by youst' og så bliver det bare så meget nemmere at optimere din side i forhold søgning.

Der er bare så sindsygt mange ting man kan få implementeret på sin hjemmeside uden at skulle have en programmør til det!

Urban Classics leverandør

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:23

Fedt tak! Dit design minder meget om det jeg har i tankerne. Simplitisk.

Har du opsat det hele selv? Nu ved jeg self ikke hvor ferm du er, eller din baggrund :)

Fra Skive
Tilmeldt 24. Apr 14
Fra  Casual Day ApS Skrevet kl. 08:27

Så skal du bare have gang i noget wordpress ;)

Nej det har jeg ikke, og grunden til det var at for det første, var jeg rookie, så jeg vidste intet om noget. Jeg var også meget ivrig efter at få den stablet på benene så havde simpelthen ikke tålmodighed til at skulle finde ud af det selv. Og til sidst så var der nogle features jeg gerne vil have implementeret som ikke var helt standard.

Så vi endte med at benytte os af et godt tilbud vi var heldige at få.

Men set i bakspejlets klare lys kunne vi nok godt have sparet de penge og ordnet det selv.

De fleste webhoteller har næsten standard en wordpress installation liggende på cpanel. Lige så snart du har installeret den er det bare ind og hente woocoomerce, og så tager det altså ikke lang tid før du var i gang :)

Held og lykke!

Casualday.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:39

Jeg vil helt sikkert også anbefale dig Wordpress+woocommerce.

Jeg har hørt om flere og flere som skifter deres gamle  shopsystemer ud med Wordpress, og de personer som fraråder at bruge det, har med garanti ikke fulgt med i den rivende udvikling som er sket på området de seneste par år.

Prestashop er også et udmærket system som jeg selv har arbejdet med i nogle år, men efter min mening, er Wordpress i fuld gang med at overhale det indenom.

PS. Du kan finde en masse lækre designs her: http://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WP med Woocommerce er helt sikkert en mulighed for shops med op til 50 produkter, da der er udviklet så mange plugins at alle kan tilfredsstilles, og har du alligevel et ønske som ikke findes, kan det nemt laves.

Det eneste sted jeg syntes WP halter ifht shop, er den håbløse måde, som data opbevares i databasen, og det giver nogle udfordringer med f.eks. fakturanumre. Derfor skal man ikke have en shop med mange produkter, da db'ens indexering er for ringe - og det er muligvis derfor at nogle oplever performanceproblemer.

Jeg har shop.ifindu.dk kørende som en wp/woocommerce og det kører hurtigt og stabilt. Men jeg overvejer faktisk seriøst om jeg skal programmere en shop med wordpress som framework - hvor der er styr på database-strukturen - det er bare det med at få tid til det....

Du kan jo prøve at lave en shop med WP og Woocommerce, det kan du sagtens sætte op på en dag.....

og hvis du løber ind i problemer - kan du skrive til mig, så skal jeg gerne hjælpe - måske endda u/b (afhængig af hvad du skal have hjælp til)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:01

Takker. Tænker jeg kan prøve WP+WooCommerce ud og se ad i første omgang.

Er der nogle plugins som er uundværlige? som jeg muligvis ikke kender til her fra start? 

Hvordan sørger jeg for at Google IKKE indekserer siden før den er klar til launch?

Fra Skive
Tilmeldt 24. Apr 14
Fra  Casual Day ApS Skrevet kl. 20:53

Så lidt!

Ja som sagt SEO By yoast, er rigtig god og brugervenlig i forhold til seo.

- wp smush it , som automatisk komprimere dine billeder når du ligger dem op uden at ændre på effekten af kvaliteten på dem.

Så er der " p3 performance profiler" som bare er rigtig lækker at have, da man kan scanne alle sine plugins for at se hvilke der er tungest og slette dem hvis ikke man kan bruge dem..

Mener også der er en der hedder akismet som er noget anti spam hvilket også ville være fornuftig, men den må du ikke hænge mig op på ;)

Casualday.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)