Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress plugin søges -

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg leder efter et WP plugin der skal bruges til én meget simpel ting:

* Man skal på en side kunne krydse af i checkbokse og udfylde og bestille. (Kunne være lækkert hvis den regnede prisen ud alle vare koster det samme, men med mængderabat)
* Bestillingen skal sendes til en email.
* Der skal IKKE være tilknyttet betaling! - Så et one page bestilling kunne være bedst.
* Der skal kunne sættes op så man kan vælge privat- erhvervs- eller offentlig kunde og der skal være nogle felter på f.eks. offentlig og erhverv der ikke skal være ved privat (EAN, CVR etc.)

Jeg har prøvet sindsygt mange plugins og de fleste er jo store ecommerce plugins hvilket jeg jo ikke har brug for. Jeg har også prøvet sindsygt mange forskellige kontaktformulare men fælles er at de er statiske og ikke kan udregne prisen eller f.eks. den funktion med privat, erhverv eller offentlig kunde og differenciere hvilke felter der skal vises.

Anyone?  

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:37

Prøv at se om pluginet Ninja Forms kan være det rigtige.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:54

erjegher:

Prøv at se om pluginet Ninja Forms kan være det rigtige.

Ser umildbart godt ud, men jeg kan ikke få den autoudregning til at virke korrekt, ved du hvordan man sætter den op med mængderabat?

Alle varene koster 3,- hvis man køber seks vare får man dem til 2 kroner stykket og ved otte for 1 krone stykket derefter koster hver vare 1,-

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)