Det man tidligere gjorde var, at bruge affiliatelinks. Saml en masse folk, send et affiliate link ud der enten giver noget pr klik, lead eller salg. Det er ikke så nemt lige nu, fordi algoritmen er ændret med hensyn til hvem der ser en sides opslag. Det er meget få der egentlig får noget at se, og vil man have det ud til flere, så må man have tegnedrengen op.
Jeg får pt. mine opslag ud til 20.000+ og jeg oprettede siden i går aftes kl 18.
Men hvad skal jeg så gøre for at tjene penge? Og ved du hvor mange penge vi snakker om?
Fede tal for så ung en side.
Du skal oprette dig hos et affiliate program. Det kan være Tradedoubler, Partner-Ads, eller andre. Jeg kan ikke huske flere på stående fod. Jeg ved der er flere, men navnene er ikke lige til rådighed på første etage. Så finder du ud af hvilken målgruppen størstedelen af din gruppe er i. Er de fleste piger i 15-20 års alderen? Så prøv at find et program om mode. Måske kan du konvertere salg på det. Den anden, og faktisk mest brugte, er at finde en konkurrence folk kan deltage i. Det er lead programmer, hvor du får en fast pris pr folk der deltager. Det kan være fra 5 kroner til 10 kroner eller mere pr deltager. Også mindre for den sags skyld. Men så er det bare ud med sådan én, og håbe på det bedste. Jo bedre du kan sælge det, altså overbevise folk om at de bare må deltage, jo flere springer i, hvilket giver mere til dig.
Jamen Jonas har jo sagt hvad du burde gøre :-) Opret dig derinde, find en reklame der er relevant til siden, jeg ved ihvertfald at poster du en reklame eller lign som ikke handler på nogen måde med siden så smutter folk :-)
Problemet med at gøre det via den vej er du hurtigt vil blive nedprioteret, så du skal betale for at holde dine views oppe. Der er en god forklaring på det her: https://www.youtube.com/watch?v=l9ZqXlHl65g