Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

soldater.net -> en side for alle soldater, gamle og nye

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er i dag ingen soldaterside, som samler alle de gamle eller nye soldater, som tilbyder forums og andet...

Det har jeg gjort noget ved.

www.soldater.net er gratis at bruge, og alle soldater, også kommende er meget velkomne på siden.

Vh

stefan

Gammel dyseskytte 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:31

Du skal regne med stor konkurrence fra www.tactical.dk som pt. er Danmarks største forum for krigere, også selvom I ikke har de helt samme mål med Jeres sider.

Artillerist og nu Pioner :) 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:16

Konkurrence ?

Jeg søger ikke at konkurrere med nogle Big Smile 

www.hadstencomputer.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:29

Dimitri... Der er stor forskel på vores forum , se hvad de skriver :

Det skal her bemærkes at dette ikke er et offentligt forum med plads til alle. Dette er et privat forum med offentlig adgang og man skal overholde de regler som er udstukket nedenunder, hvis man vil forblive medlem her. Vi forbeholder os ret til at udelukke elementer som ikke passer ind i forummet og ikke forstår at følge forummets ånd.

www.hadstencomputer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:02

Det, som det citat du har fundet fint siger, er at du er velkommen hvis du kan opføre dig ordentligt - Hvis ikke så kan du forvente at få en hurtig exit.

Medmindre du har tænkt dig at følge en lignende ånd når det kommer til din side så bliver den, medmindre du er ufattelig heldig, meget hurtigt noget møg. Dette primært pga. spammere, og folk der ikke kan opføre sig ordentligt.

Amino kører et lignende princip(selvom indehaveren måske ville vælge at formulere det anderledes), lige som de fleste andre velfungerende fora. Et forum der ikke slår hårdt ned på lort i forumet, er godt på vej i en nedadgående spiral af svinerier og meningsløst rod og gentagelser der forpurer alle ordentlige debatter.

Med det sagt, så er Tactical.dk et forum der primært er ment for de mere professionelle soldater, dem der har en holdning til faget. Som det også så fint står på tactical "For dem hvor det at være kriger, er mere end bare at gå i grønt tøj".

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:43

Udemærket initiativ, som nok skal give en hel del tilmeldinger.

Jeg har kikker lidt rundt og synes at genkende nogle af billederne, som indscannede postkort fra KFUM hjemmene. Jeg ved ikke hvad der er af copyright på disse kort, men du bør nok undersøge det og måske også skrive noget om brug af copyright behæftet materiale på dine billede sider. både for egen og for dine brugeres skyld

Hilsen

Kim 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:08

Hej Kim.

Jeg må nok smide en disclaimer op. Det er nogle billeder jeg har fået, men vil da undersøge dette.

vh

stefan 

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)