Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ur-webshop sælges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino (håber mit indlæg er efter retningslinjerne) 

Vidste ikke helt hvordan jeg skulle formulere overskriften, så den passede til situationen. 
Situationen er nemlig den, at jeg og min partner overvejer et salg af webshoppen www.ur-eksperten.dk 

Vi vil kun sælge hvis den rette køber melder sig - en, som vil føre forretningen ordentligt videre. 

Både jeg og min partner mangler tiden til at opnå webshoppens fulde potentiale. Specielt nu, hvor vi har stiftet en ny virksomhed. Det er lige pludselig meget at gabe over - og tid er ikke det vi har for meget af.

Webshoppen er baseret på en række dropshippingaftaler og er officiel forhandler af et enkelt mærke. 

Der er blevet brugt penge på linkbuilding, webshop og grafisk arbejde (8.400 kr.).

Derudover er der også en Facebookside og selvfølgelig en Google konto med tilhørende Adwords kampagner, som nemt kan køres videre.

Yderligere kan det nævnes, at begge ejere har været i diverse lokalmedier (både TV, avis og net-avis) og promoveret shoppen derigennem. 

Hvis du har en oprigtig interesse, må du meget gerne kontakte mig her eller på info@ur-eksperten.dk og få yderligere informationer.

Med venlig hilsen

Frederik Knudsen 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige nævnes, at vi ikke har lagt os fast på en pris endnu. Føler du, at du har interessen, må du meget gerne komme med et bud på et prisniveau, og så kan vi tage den derfra :-) 

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke de fleste vil være interesserede i at høre hvor stor salgs volume m.m i har pt



Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, og det må de meget gerne få - det er dog ikke noget der deles på et offentligt forum som dette :-)

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket mærke er webshoppen officiel forhandler for?
Du må gerne sende mig noget mere info omkring økonomi osv. for virksomheden - jeg vil gerne høre lidt nærmere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik - jeg tror du skal få fjernet Ewire som betalings modul på din side - og ha en anden betalingsformidler på omg. hvis I vil fremstå som seriøse og i drift med sitet. Ewire har været konkurs og lukket i lang tid.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik :)

Det er en pæn webshop i har. 

Jeg vil gerne høre mere om omsætning, om i har brugt dropshpping eller om i har et rigtigt lager og eventuelle leverandøre aftaler?

Med venlig hilsen

Jacob Kildetoft

Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Webshoppen er baseret på en række dropshippingaftaler og er officiel forhandler af et enkelt mærke."


Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Madsano:

"Webshoppen er baseret på en række dropshippingaftaler og er officiel forhandler af et enkelt mærke."

Det kan vel ikke kræve så meget tid at køre en shop med dropshipping Big Smile

Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil gerne hører lidt mere om omsætning og leverandør aftaler. Du kan skrive til mig til
nazam20@hotmail.com

Mvh. Nazam Hussain

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)