Kære Amino'er, |
Spændende site. Jeg har oprettet en bruger, og vil følge med i udviklingen.
Men mon ikke du skulle lave en login knap? Det er sikkert ikke alle som kan finde ud af at taste TAB og enter for at logge ind :)
Kære Amino'er, |
Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games
Spændende site. Jeg har oprettet en bruger, og vil følge med i udviklingen. Men mon ikke du skulle lave en login knap? Det er sikkert ikke alle som kan finde ud af at taste TAB og enter for at logge ind :) |
Hej Emil. Jeg vil lige komme med noget der irriterede mig lidt. Synes godt du kunne lave opret-bruger mere tydeligt. Det tog mig et godt stykke tid, før jeg overhovedet fandt linket til at oprette sig på. Forresten - hvor opretter man, hvis man selv har et opslag? Har ledt overalt nu - har stadig ikke fundet det. Ellers et super fedt site.. Vil helt klart også følge med.. |
Tak for jeres svar... |
jeg oprettede en profil, det gik egentlig meget nemt... ikke noget med at godkende min email.. rart for en gangs skyld :-) og så skrev jeg en ansøgning... den skrev godt nok at den havde sendt den, men den kom med noget grimt kode i toppen.. Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument in /home/emil/webdirs/projectsite/MySite.php on line 632Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/emil/webdirs/projectsite/MySite.php on line 633 @import "/images/iefixes.css"; Sendte den min ansøgning ?! |
Hej Brian, |