Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig lave din webshop til under halv pris !

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Som overskriften siger vil jeg lave dig en køreklar webshop til under halv pris.

Jeg har nu lavet diverse webshops for venner og bekendte og en håndfuld kunder. Derfor har jeg gået med tanker om at lave en virksomhed ud af dette, men jeg ved også at konkurrencen er kæmpestor.

Da jeg gerne vil have mere erfaring samt referencer laver jeg dette super tilbud som gælder først til mølle princippet. Jeg vil derfor tilbyde halv pris på de første 25 webshops, og ja det er helt latterligt billigt, men jeg har brug for nogle referencer samt lidt mere øvelse for at finde ud af om jeg vil satse 100% på projektet.

Jeg har lavet et lign. tilbud for et års tid siden hvor de heldige var meget tilfredse med den butik de fik, men tiden var ikke lige til at gøre mere ud af projektet der.

Webshoppen er baseret på Opencart systemet som er et kæmpestort shopsystem.

De første 25 webshops kun 2000.- Pr stk.

Shoppen har:

Ubegrænsede produkter, kategorier og underkategorier, flot layout, SEO optimeret, se en Demo her: http://demo.opencart.com/

En butik jeg har lavet som sælger iphone tilbehør iPhonebasen.dk

Du kan vælge mellem et hav af layout´s , installeret med dansk sprog pakke, dansk valuta, moms osv osv.

Køreklar shop til det danske marked,  Der er også tænkt på SEO delen, og derfor har du ikke de begrænsninger som normalt ligger i systemet.

Jeg kan være behjælpelig med hosting, men i princippet er shoppen din efter du har betalt oprettelsen og dermed ingen månedlig binding til mig,
Jeg kan også være behjælpelig med LOGO design,Grundlæggende inhouse SEO, vare oprettelse osv, disse ting koster selvfølgeligt ekstra.

Send mig en privat besked ved interesse, så har ud en køreklar shop inden for få dage.

De bedste hilsner
Michal Dennis Johansen

p.s jeg er ved at lave diverse videoer som guider dig igennem admin panelet´s mange muligheder, disse får du naturligvis også adgang til så snart de er klar.

p.p.s Webshops bliver lavet i den rækkefølge de bliver solgt, så forvent op til 2 ugers "leveringstid" og bliv glædeligt overrasket hvis jeg bliver hurtigere færdig med DIN nye butik.

Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det ikke for at være uhøflig eller noget i den dur, MEN... Er det du tilbyder til kr. 2000,- ikke "bare" en installering af et webshop-system samt et standard tema som ikke bliver redigeret uden det koster ekstra?

Undrer mig bare lidt, hvis nogen kan finde på at hoppe på sådan et tilbud hvis dette er tilfældet.

De fleste hosting udbydere tilbyder jo efterhånden "1-click installer" hvor den så klarer hele pivtøjet automatisk og du er nærmest good to go, eller i hvert fald kan blive det uden de store problemer.

Måske er det mig er ikke har fanget den helt?

Ha' en god aften

Mvh

Casper

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, er det bronze, sølv eller guld pakken?

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caper,

Tak for din undren :)

Det kan være jeg ikke har forklaret mig godt nok, det kan også være du har forstået det rigtigt men jeg vil gerne uddybe herunder hvad man får til prisen.

Jeg har endnu ikke set 1 kliks installationer af et seriøst webshop system, og selv hvis der var dette kræver det en del tilpasning, omkodning extensions og ikke mindst tid at få butikken køreklar som du vil have den.

Jeg klarer alt dette, installation, opsætning, vi finder sammen lækkert layout som virker hele vejen rundt, butikken oversættes til dansk både i kunde delen og i admin panelet, butikken opsættes med dansk moms, samt et hav af muligheder du kan se nogle af dem herunder.

  • Webshop på eget .dk eller .com domæne
  • Ubegrænsede produkter og vare numre
  • Opret og rediger varianter F.eks Farve/størrelse osv.
  • Upload flere billeder eller f.eks youtube video på produkterne
  • Lagerstyring, salgs oversigt, med graf osv.
  • Admin login  + Giv dine medarbejdere eget login
  • Vælg mellem forskellige designs og farver til shoppens layout
  • Opret og rediger produkter, kategorier, underkategorier
  • knyt produkter sammen som "vi anbefaler også disse produkter"
  • Indbygget betalingsløsningen Paypal samt "Bankoverførsel"
  • Mulighed for dankort betaling via Epay (kræver betalingskortaftale med NETS)
  • Mulighed for unikke SEO titler på Produkter og kategorier
  • Mulighed for chat funktion (Så kan dine kunder skrive til dig når du er online)
  • Social Media (Facebook og twitter) implementeret i shoppen
  • Proffesionel og helt igennem gennemført layout og design som vælges i samråd med dig


    Det er ikke alle der har tid eller lyst eller tid til at sætte sig ind i hverken FTP eller MySQL for at oprette en webshop, og sælge deres produkter, der er typisk nok at tage sig til i opstartsfasen af en webshop.

    Jeg håber det gav dig svar på dit spørgsmål.

    Og rigtig god aften din vej også :)

    Mvh Michal



Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo,

Det du får svarer til Guld pakken.

Dog er dette tilbud ikke med 6 mdrs gratis hosting som guldpakken er normalt, dog kan jeg lave dig en meget fornuftig pris på hosting, men send mig en PB hvis du vil snakke yderligere om dette :)

Mvh Michal

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

i mine øjne virker det totalt hovedeløs og virker heller ikke så seriøst igen..

Den side som du har tilføj som du har lavet eller hvad det var for noget, har alle mulig mærkelig tegn på siden..

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Hej Jesper,

Ja det er helt korrekt, der er en fejl på siden lige nu som jeg er ved at rette til.

Til andre som har negative / ligegyldige kommentarer i behøver ikke kommenterer på denne tråd.

Til dem der godt kan se ideen i at få lavet en køreklar webshop for 2000,- i er mere end velkommen til at skrive enten her i tråden eller sende en besked.

Mvh Michal

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke nogen marketing guru. Men jeg tror det er en god ide at du fjerner linket til den side du har lavet som ikke virker indtil at du får den op og køre igen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tusind tak for din besked, siden kører igen inden i morgen arbejder med den lige nu.

Så jeg er OBS på problemet, men lader linket stå da den som sagt virker til dem der ser tilbuddet fra i morgen.

God aften.

Mvh Michal

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)