Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Please hjælp med de sidste små ting i wordpress ? :) ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Nu har jeg nørdet i mange timer med min side hcgkur.dk og mangler kun lige små design ting inden den er færdig- men efter flere timers prøvelse, har jeg endnu ikke kunne finde ud af det :/

Jeg har indsat et billede her, hvor jeg håber nogen ved hvad man gør :) Jeg har gjort samme ting på kurguide.dk (samme tema) og da jeg nu ville have hcgkur.dk skulle ligne kurguide.dk på disse punkter, kunne jeg selvfølgelig overhovedet ikke huske hvordan jeg gjorde.. :)

Jeg har indsat ikonet "hcgkur" i venstre side øverst, men det sidder sig oveni i side ikonerne, som jeg så gerne vil have rykket ind mod højre?

Og i bunden af siden er der et felt med noget standard tekst, hvor jeg gerne vil fjerne dette felt helt?

Nogen der kan hjælpe mig med hvordan dette gøres? Vil være så taknemmelig, hvis nogen kan og vil hjælpe :D

Venligst

Natascha

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du ikke ind under wp-content>Dit tema>Og så åben header.php

Derinde kan du vel indsætte nogle mellemrum <br> så menuen bliver rykket under logoet

(har ikke rodet meget med wordpress så er ikke sikker på det er der. Men det er vel et forsøg værd)

I forhold til footer kan denne vel ændre/ slettes under Udseende>Footer i backoffice på wordpress?

Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har for mange menupunkter. Lav nogle af dem til underpunkter, eller fjern dem helt fra menuen, så spiller det :-)

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din hjælp :)

Nu har jeg siddet og rodet med det, og kan bare ikke finde ud af det- men har heller aldrig rodet med koderne og sådan, kun med wordpress funtionerne. Er klar over det er meget at spørge om, men kunne jeg måske logge dig til at tage et kig på det, hvis du kom ind på mit kontrolpanel?

Der sker jo ikke noget ved at spørge :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke brug for at rode med koder. Det var ikke et gæt, jeg kom med før.

Der er grænser for hvor mange menupunkter, du kan have i din topmenu.

*Du skal befinde dig i backend.

*I højre side går du ind under sideegenskaber.

*Her vælger du fra en rullemenu om der skal være (ingen forældre), hvilket gør at siden står med sin egen fane i din menu - -

*eller du kan vælge en af de sider du har stående i samme rullemenu, og siden kommer til at stå som et underpunkt til pågældende side.

På denne måde mindsker du antallet af menupunkter og dit logo får lov at stå i fred.

Du må hellere tænke dig godt om mht hvilke og hvor mange menupunkter du ønsker, for alt for mange er aldrig et gode.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)