Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende betaling for skribentarbejde.. Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er havnet i en lidt trist situation. Jeg har i en længere periode fungeret som skribent for et firma, og alt er forløbet godt lige indtil for nylig, hvor jeg skulle have betaling for en ordre. Jeg sendte en faktura afsted, og siden hen har personen blokeret mig på diverse sociale netværkssider og undlader ligeledes at svare på mine mails. 

Dét, som gør mig rigtig fortvivlet er, at personen/firmaet, trods manglende betaling, har valgt at bruge mine artikler på firmaets hjemmeside

Hvad kan jeg gøre i denne situation? Jeg ønsker ikke, at firmaet skal bruge mine artikler, som de ikke har betalt for. 

Mvh 

Thomas 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 23:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:23

Du kan ikke stoppe hans brug af artiklerne, men du kan til gengæld sende firmaet til inkasso.

---

Hvis du bruger dinero som regnskabsprogram, så tegn et pro abonnement, så får du adgang til billig no-cure-no-pay inkasso.

http://www.amino.dk/blogs/amino_blog/archive/2014/04/15/send-kunder-til-inkasso-med-1-klik.aspx 

Ellers kan jeg anbefale http://www.transcom.dk/inkasso/ , som jeg benytter. De tager også små krav i retten.

---

Hvis det drejer sig om L... S............ F......... med nuværende hjemmeside k......-r...... .dk, som i flere omgange har bestilt hjemmeside, tekster, seo m.m. hos flere aminoer uden at betale, så send en pm, da jeg afventer fogedsag mod vedkomne.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 10:00

Du kan jo skrive til ham at hvis han ikke betaler

smider du hans tekster online på diverse blogs hvorved hans hjemmeside bliver skadet af dc

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)