Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Rabatus.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Fra  PriceRunner.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Vi har netop startet Rabatus.dk - Danmarks nye rabat netværk. Når forbrugerne handler via www.rabatus.dk optjener de rabat. Denne rabat udbetales kontant til deres egen bank konto.

Det er gratis for både butikker og forbrugere at blive oprettet. Som butik betaler man kun når der sker et salg - dvs en kommission - denne kommission deler vi med forbrugeren.

Vi har lidt over 250 net butikker med fra start.

Men lad mig høre jeres feedback.

Med venlig hilsen
Martin D. Andersen

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:41

Hej Martin

Vil blot fortælle det efter min mening er et rigtig fedt koncept !

Vi er allerede tilmeldt :-)

Mere konkrekt feedback vil komme, når jeg har set lidt nærmere på jeres hjemmeside.

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15

Hej Martin,

Godt nok er det noget tid siden du efterspurgte feedback, men jeg vil alligevel tillade mig at komme med lidt her.

Idéen og intiativet syntes jeg er faldet rigtig godt på plads. I har fået jer en flot, enkel og professionel hjemmeside. Butikkerne lader også til at være glade for ideen, så det siger jo lidt.. :)

Ang. jeres toolbar har jeg desværre ikke kunnet teste den, ellers en smart idé - som helt sikkert får flere til at købe gennem jer.. og altså give jer penge samtidig med det kommer kunden til gode.
Grunden til jeg ikke har kunnet teste bar'en er, at jeg er Mac-bruger og samtidig bruger Firefox på nettet.
Største delen ligger selvfølgelig på windows maskinerne, og lige så med Internet Explorer (ca. 75%). Firefox er der alligevel en hel del brugere på (ca. 15%)..

Om I udelukkende skal satse på Internet Explorer kunderne, eller også skal brede jer til Firefox er jo helt op til jer. Jeg ser bare muligheden..

Det er jo også sådan, at os uden IE bare kan benytte os af jeres andre lækrer features. :)

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Fra  PriceRunner.dk Skrevet kl. 16:31

Hej Jonathan,

Tak for din mail. Jeg beklager det sene svar.

Vi arbejder på at få en version klar til Firefox - men det tager lidt tid. Det skal nok komme.

Vi har haft en rigtigt god start og butikkerne er glade for deres ekstra salg. Skriv endelig igen
hvis du har flere hints.

MVH
Martin, Rabatus.dk 

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:07

Flot og enkel side , lige til at finde ud af.

250 tilmeldte webs shops det er flot godt gået.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:40

Hej Martin

Det er et rigtigt fedt koncept og en rigtigt flot hjemmeside.

Hvis jeg skulle på pege noget, så er hjemmesiden måske lidt for propet til mig, altså samtidig lidt uoverskuelig.

Men ellers godt gået og held og lykke frem over.

Med venlig hilsen
Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)