Hej! Med hensyn til dit indlæg vil vi gerne melde os på banen.
Bor godt nok på Sjælland, men er sønderjyde, og har kunder både på Sjælland og i Jylland.
Skulle du have interesse, kan du maile til os.
|
SØGES: God og billig revisor.
- det er lige præcis baggrunden for at jeg har valgt at holde fast i min revisor, selvom jeg synes det er mange penge for noget "usynligt", som jeg uden tvivl ville kunne få billigere hvis jeg alt andet var ligegyldigt.
Kemi, kompetence og evnen til at formidle så jeg også fatter hvad der foregår. Det er altså ikke helt ligegyldigt.
Mvh/
|
Til Toga: Hmmm.ja det er er da ikke ligegyldigt, men.......jeg tror lige jeg har mistet forbindelsen...hvad har det med denne tråd at gøre??
|
Toga:
oki...er da naturligvis vigtigt med kemi mv.
Hvis man er tilfreds med sin revisor, må man jo afgøre med sig selv, om man vil betale lidt mere.
|
Hejsa Prøv AKM revision i sdbg .... De er gode og hurtigere og omtalt, er de mennesker der er til at snakke med ... De forstår at sætte sig i dit sted.... Telefonnummer er 74 48 66 61 snak med kurt eller annette.
|
Jeg er helt enig i det der er blevet sagt indtil nu. En billig revisor kan blive et meget dyrt bekendtskab. Omvendt er der også en risiko for at man som lille virksomhed bliver overset i et for stort revisionsfirma. Jeg har selv arbejdet i flere af de helt store revisionsfirmaer gennem flere år og betjener i dag primært registrerede og mindre statsautoriserede revisorer. Min erfaring er at det ene kan være lige så godt som det andet men at det er den pågældende revisor og revisormedarbejder som er det helt afgørende for samarbejdet. Et godt råd er at holde sig væk fra FDR revisorerne. Dvs. vælge en registreret eller autoriseret revisor, medmindre man har et godt konkret kendskab til vedkommende (som eksempelvis Peter revisor). Enhver kan nemlig kalde sig revisor. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann