Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: God og billig revisor.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en god og bililg revisor til at lave årsregnskaber til mit kommende selskab. Gerne med base i det jyske og gerne nystartet. Kreativ tankegang absolut en fordel.

Sidder der en med mod på opgaven så send en privat besked og lad os snakke sammen.

Mvh,

JH
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:01

Hos Ageras kan du helt gratis og uforpligtende få 3 tilbud fra revisorer og bogholdere, der kan hjælpe dig med korrekt indberetning af moms, tryk her.

Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 21:28
Hvor i Jylland vil du foretrække?
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:50
Det er underordnet - det er umiddelbart mest praktisk med det midt- øst jyske.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:54
Hej JH
Bare en kommentar til dit indlæg: Jeg er for nogle måneder siden selv startet som selvstændig og brugte en del tid på at finde en revisor. Jeg talte med flere og de skulle have omkring 25.000,- om året bare for at afstemme og skrive revisorerklæring. Jeg talte med flere revisorer og fandt ud af (ikke overraskende), at et lille revisionskontor jo er det billigste (og der var mange omkring 75% at spare). Jeg havde et møde med en af de store revisorer og på de 2 timer (der ikke kostede mig noget, da det var for at høre om samarbejde) fik jeg en masse gode informationer, de små revisionskontorer ikke ved så meget om. Det var jo primært om skatteforhold og hvordan man undgår at snyde sig selv i skat.

Så en billig revisor kan være god - og jeg er tilfreds med min billige - men pas på at det ikke bliver for billigt, at man egentlig snyder sig selv, fordi et lille revisionskontor ikke har de samme resourcer til at være inde i alle skatteforhold.

Jeg hører til i det Københavnske, så jeg kan ikke hjælpe dig med en revisor i Jylland - men fortsat god søgning efter en.

Hilsen fra Jakob
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 09:11

Hej,

Jeg er meget interesseret i at høre om erfaringer om netop revisorer og de muligheder der er.
Som der blev nævnt tidligere er det primært et spørgsmål om ikke at få lavet et regnskab der er forkert, men samtidig sikre sig at man udnytter de muligheder der er for fradrag.

Jeg har selv valgt i første omgang at investere i Summa Summarum, men havde et øsnke om at have et fuldt integreret system der kunne håndterer/importere ordrer direkte fra min webshop ind i økonomisystemet (uden manuelt arbejde) og har derfor netop investeret i Stellar Pro med internet modul.
Ikke nogen billig løsning, men alligevel ca. halvdelen af hvad C5 med diverse moduler ville koste.
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:56
Bagner Revision i Århus kan varmt anbefales.

Han/de laver moms, årsregnskab og skat for mig til en meget rimelig pris.

www.bagner-revision.dk
Tilmeldt 20. Mar 06
Skrevet kl. 20:52

Hej

Jeg tror godt at jeg kan hjælpe dig.
Prøv at gå ind på min hjemmside.

Jeg glæder mig til at høre fra dig
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2117
Skrevet kl. 05:49

Hej JH

Jeg startede for 2 år siden firma, og havde først en revisor, som jeg troede  var verdens mester (dvs. med registrering hos alle relevante instanser). Efter de første mange måneder og ingen opkrævninger på afg. osv. blev jeg nervøs og spurgte om hvor de bliver af??. Intet svar overhovedet.
Til sidst valgte jeg at skifte inden min likviditet gik til renters rentes rentes rente.
Jeg har fundet en meget dygtig revisor i Randers, som giver svar promte, når man spørger om noget.
Billig?, alt er jo relativt, men god og dygtig til at vejlede osv. skal man også skønne på.
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:09
Jeg har brugt forskellige revisorer gennem tiden, fordi jeg har skiftet hver gang min revisor har svigtet groft.

Min erfaring er, at det er meget vigtigt, at kemien passer, at revisoren ikke snakker udenom, og at revisoren er i stand til at holde aftaler.

Hvis man hele tiden får svaret "det kigger vi på", "vi skal nok finde ud af det" og lign.", men aldrig "Lad os lige kigge på det sammen", så er det et faretegn. Hvis revisoren ikke er i stand til at holde små aftaler, så er det også et faretegn, for så er der chancer for at de heller ikke holder de store aftaler.

Min nuværende revisor er jeg meget glad for. Hun var den første, der startede med at præsentere en serviceaftale, der præcist definerer, hvad det er for en type arbejde hun vil udføre for mig. Hun holder, hvad hun lover, og sørger altid for at mine spørgsmål bliver besvaret på en måde, så jeg rent faktisk har et brugbart svar. Det har hverken Deloitte & Touche eller Dansk Revision kunne præstere.
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)