Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport på Sjælland tirsdag/onsdag efter Påske

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Håber på hjælp, jeg har en kunde fra Herlev, der skal have vare lige efter påske, han sagde han ville få styr på aflæsning af bilen når den kom, men så igår skrev han og spurgte omkring omlæsning. Det er ikke nemt nu der er helligedage frem til Tirsdag.

Derfor er der en her inde der kender et transport firma, der kan læsse af fra en trailer, og køre ud til kunden, på sjælland, jeg søger i alt almindelighed en vognmand på Sjælland der kan levere mine vare ud når de kommer med trailer fra Baltikum.

Eller en anden læsning er der er en der har en maskine og kan være på adressen og aflæsse når han kommer med trailer.

Giv mig evt et kald 52229898

Håber på hjælp..:-) Påforhånd tak.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 09:46

Hej, 

jeg kan måske godt hjælpe dig, send mig en mail med dine oplysninger, hvor det skal forgå osv. Cbl@minfragt.dk 

mvh Carsten

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Lige lidt offentlig reklame for Carsten.

Han klarede opgaven til UG, og har brugt ham til 2 opgaver siden, så til i andre på Amino, kan jeg kun anbefale i tager fat i ham, hvis i har behov for transport.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 15:33

Ja det var en dejlig udfordring den opgave, flere af dem.. Tak for reklamen. :) 

mvh Carsten 

cbl@minfragt.dk 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Glimø transport og Spedition ApS Skrevet kl. 15:06

Hej..

Jeg har lagerhotel på Avedøre Holme samt daglig kørsel overalt på sjælland dag til dag med ca 25 biler dagligt

Jeg kan godt hjælpe med at modtage varer, holde styr på varenumre og sende ud til kunder dag til dag, hvis det har interesse.

Hvis nogen skulle være interesseret kan jeg give en pris på fast kørsel hver morgen til trekants-området med en 33 pallers...

mvh

Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)