Superfed idé. Konceptet tror jeg på der er potentiale i.
Jeg er dog ikke super-fan af designet. Jeg synes idéen er god, men det er som om varerne og "hylden" egentlig ikke har meget med hinanden at gøre. Hvis I, i højere grad kunne få produkterne til at ligne noget der står på hylden (fx rygge det lidt indad og give det lidt dybde-dimension ligesom hylden selv)
Jeg kender ikke årsagen, men ser tit denne advarsel, når der linkes på denne måde. I Safari går det helt galt, der får jeg bare en blank side (facebook).
Jeg har tjekket i safari og chrome på mac og den responsive del halter i begge. Årsagen er at i glemmer at gøre billeder, videoer m.m. responsive.
Dit forretningsområde er i enhver butik efterhånden - de mange forskellige gavekort til oplevelser. Der er dermed en stor mætningsgrad og arms-reach på dette produkt. Hvorfor skulle jeg købe det hos dig - og vente på det?
Er din målgruppe erhverv, møder du hård konkurrence fra de forskellige profil- og kontorforsyninger.
Jeres opbygning bør vise hvad I gerne vil sælge. Opbyg siden med A-spots, B-spots og så alt det andet.
Undskyld den sene respons. Det er selvfølgelig meningen at konceptet skal udvikles til, at gaven kommer frem til slutbrugeren indpakket, med kort osv. B2b området vil også først blive udforsket når vi har fået et flow, men på det punkt skræmmer markedet ikke efter min mening.
Lige nu er det et spørgsmål om at lokke kunder til og se om vi kan skabe noget salg og et navn.
Vores opbygning på siden, vil selvfølgelig blive opbygget i a-spots, b- osv. Det er en oplagt måde at sælge på.
Andre gode inputs? Som nye iværksættere tager vi alt med.!