Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavehylden.dk - feedback på koncept, design, priser, brugbarhed osv.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Gavehylden.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tre venner og jeg åbner nu www.gavehylden.dk. Vi kunne godt tænke os at høre jeres feedback på hhv. design, produkter, priser og konceptet generelt.

Vi ved selv at produktteksterne skal ændres, hvilket vi er godt i gang med.

Skriver med vilje ikke meget omkring konceptet, da dette gerne skulle fremstå klart når i ser hjemmesiden. Hvis ikke, er dette oplagt at kommentere.

På forhånd tak.

Mvh. Jan Jørgensen

www.gavehylden.dk

www.facebook.com/gavehylden 

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Superfed idé. Konceptet tror jeg på der er potentiale i.

Jeg er dog ikke super-fan af designet. Jeg synes idéen er god, men det er som om varerne og "hylden" egentlig ikke har meget med hinanden at gøre. Hvis I, i højere grad kunne få produkterne til at ligne noget der står på hylden (fx rygge det lidt indad og give det lidt dybde-dimension ligesom hylden selv)

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Link igennem facebook ender som regel med: 

så det bør du nok overveje om det er en god idé.

---

Eller synes jeg det er en pæn webshop, men den responsive del fungere ikke helt optimalt.

---

Jeg savner lidt information om betalingsmuligheder inden man putter varer i kurven.

---

Proteinpulver i en gaveshop????Smile

Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Gavehylden.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Ingen af facebook-linksne crasher hos mig.. hvad er det generelle problem i den sammenhæng?

Vil helt sikkert kigge på de ting du har påpeget :) Hvilken browser benytter du?

Proteinpulveret er et tegn på alsidighed, men kategoriens relevans kan da helt sikkert diskuteres.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Gavehylden.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Vi er klar over at produkterne står en smule dumt på hylderne, men dette vil helt sikkert blive optimeret når der kommer gang i flowet. :)

Tak for dit svar!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke årsagen, men ser tit denne advarsel, når der linkes på denne måde. I Safari går det helt galt, der får jeg bare en blank side (facebook).

Jeg har tjekket i safari og chrome på mac og den responsive del halter i begge. Årsagen er at i glemmer at gøre billeder, videoer m.m. responsive.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Dit forretningsområde er i enhver butik efterhånden - de mange forskellige gavekort til oplevelser. Der er dermed en stor mætningsgrad og arms-reach på dette produkt. Hvorfor skulle jeg købe det hos dig - og vente på det?

Er din målgruppe erhverv, møder du hård konkurrence fra de forskellige profil- og kontorforsyninger.

Jeres opbygning bør vise hvad I gerne vil sælge. Opbyg siden med A-spots, B-spots og så alt det andet.

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Gavehylden.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Undskyld den sene respons. Det er selvfølgelig meningen at konceptet skal udvikles til, at gaven kommer frem til slutbrugeren indpakket, med kort osv. B2b området vil også først blive udforsket når vi har fået et flow, men på det punkt skræmmer markedet ikke efter min mening.

Lige nu er det et spørgsmål om at lokke kunder til og se om vi kan skabe noget salg og et navn.

Vores opbygning på siden, vil selvfølgelig blive opbygget i a-spots, b- osv. Det er en oplagt måde at sælge på.

Andre gode inputs? Som nye iværksættere tager vi alt med.!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)