Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig eller gratis revisorhjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er ved at være "færdig" med føste udast af min forretningsplan og er nu nået til budgetterne.

Ifølge ivækst skal jeg minimum inkludere følgende budgetter:

Etableringsbudget

Driftsbudget

Balancebudget

Likviditetsbudget

Jeg synes det er ret ligetil at udfylde det meste via skabeloner men jeg vil meget gerne være sikker på, at jeg gør det rigtigt så jeg ikke møder i banken med fejl i mine budgetter.

Men da jeg ikke har så meget startkapital har jeg forsøgt at finde revisorer som enten yder rabat til nye iværksættere eller er underlagt en ordning der gør det gratis. Er der mon nogen herinde der har kendskab til sådanne hjælpeinstanser?

På forhånd mange tak!

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Væksthuset kan give en pose penge til rådgivning til iværksættere. Alternativt er der også revisorer der kører med billig/gratis rådgivning til en iværksætter i nogle timer til at starte op på - selvfølgelig med håb for en fremtidig indtjening på kunden. 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke er flere timers hjælp det omhandler så smid en PM - så skal jeg prøve og hjælpe?

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

MPlith:

Hej,

Jeg er ved at være "færdig" med føste udast af min forretningsplan og er nu nået til budgetterne.

Ifølge ivækst skal jeg minimum inkludere følgende budgetter:

Etableringsbudget

Driftsbudget

Balancebudget

Likviditetsbudget

Jeg synes det er ret ligetil at udfylde det meste via skabeloner men jeg vil meget gerne være sikker på, at jeg gør det rigtigt så jeg ikke møder i banken med fejl i mine budgetter.

Men da jeg ikke har så meget startkapital har jeg forsøgt at finde revisorer som enten yder rabat til nye iværksættere eller er underlagt en ordning der gør det gratis. Er der mon nogen herinde der har kendskab til sådanne hjælpeinstanser?

På forhånd mange tak!

Jeg er hverken revisor eller lign. men send en PM og jeg kan kigge de igennem 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)