Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! er min hjemmeside god nok???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Hvordantegnerjeg.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Jeg har brug for din hjælp. Jeg vil meget gerne have feedback fra dig om min hjemmeside er god eller ej, og evt om hvad der kan gøres bedre...

Web Adresse:

www.Hvordantegnerjeg.dk 

På forhånd 1000 tak ;D

Big Smile

V.h. 

Rose Lambaa-Langlo.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rose Lambaa-Langlo:
Jeg vil meget gerne have feedback fra dig om min hjemmeside

Du bør nok lave en anden Header. Hvad med at tegne en der passer til siden ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Hvordantegnerjeg.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael... 

Hvad er en header.. kan ikke finde det på google

vh

Rose

Fra Århus
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart, så vil jeg sige at selve designet på hele hjemmesiden skulle laves om. Det virker meget 1998 agtigt, og er desværre slet ikke nutidigt. Farverne er heller ikke lige mig, samt vil jeg også vælge en anden skrifttype til menuen.... 

Jeg kiggede også lige i koden af websitet, og den er MEGET forældet ift det man laver idag... Alt i alt må jeg være ærlig og sige det er en ommer....

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rose!
Først og fremmest er en Header, den øverste del af din hjemmeside, som oftest indebærer et logo eller lignede.
På din hjemmeside er din header, det 'banner' hvor der står din hjemmesides navn.

Til dit spørgsmål, vil jeg sige at du har en ganske pæn hjemmeside. Jeg syntes ikke personligt at den er så gammel eller noget, som andre åbenbart mener.
Det som dog falder mig mest i øjnene er de rigtig mange menupunkter, som hurtigt gør det lidt uoverskueligt.
Du kunne evt få samlet nogle menupunkter under ét, og så lave nogle undermenu-punkter.
Jeg er selv webudvikler, så du må endelig sige til, hvis du har brug for hjælp til noget af det tekniske, så hjælper jeg gerne :) gratis selvfølgelig.

De bedste hilsner
Marco

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)